חברת Canopy, העוסקת בשיפור הטיפול בסרטן, גייסה 13 מיליון דולר
פלטפורמת החברה מאפשרת לנהל את הטיפול בחולי הסרטן, לנתח את מדדי גופם ולשגרם לצוות הרפואי. מנכ"ל החברה: "באמצעות המערכת, אחות מבינה בתוך שלוש דקות אם מדובר במקרה חירום או שניתן לסייע טלפונית"
חברת Canopy, העוסקת בשיפור תהליך הטיפול בסרטן, גייסה 13 מיליון דולר בסבב A, בהובלת קרן GSR Ventures ומשקיעים נוספים, ובהם: Samsung Next, קרן UpWest, ועוד. כספי הגיוס הנוכחי ישמשו להמשך הפיתוח הטכנולוגי של החברה, שיווק, וגיוס של 40 עובדים נוספים למרכז הפיתוח שלה בתל אביב.
קראו עוד בכלכליסט:
Canopy הוקמה בשנת 2018 על ידי לביא קביטקובסקי. הנהלת החברה ממוקמת בניו יורק, ומרכז הפיתוח שלה ממוקם במגדל שרונה, תל אביב. החברה הישראלית פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לצוות הרפואי לנהל את הטיפול היום-יומי בחולי סרטן. מוצר החברה כולל אפליקציה שמנטרת את החולים באופן שוטף ומקבלת מהם חיווי בזמן אמת על מצבם – תופעות לוואי, כאבים, תגובות לתרופות ועוד. האחיות והרופאים מקבלים את המידע השוטף על המטופלים ומצבם.
כיום שישה מרכזי אונקולוגיה מובילים (cancer centers) בארצות הברית משתמשים בפלטפורמה של Canopy כדי לתמוך במאות אלפי אנשים שעוברים טיפול בסרטן. בכל אחד מהמרכזים מאות אחיות, רופאים ואנשי צוות משתמשים ב-Canopy ככלי עבודה מרכזי לתמיכה במטופלים שלהם.
לביא קביטקובסקי, מנכ"ל ומייסד החברה, מדגיש את החשיבות שיש במערכת טיפול בחולי סרטן, מחלה המאופיינת בשונות גבוהה בין המטופלים: "יש כיום כ-30 אלף פרוטוקולים של טיפול בסוגי סרטן שונים. באמצעות מערכת תמיכת ההחלטה שלנו, אחות יכולה בתוך שלוש דקות להבין אם המטופל שמדווח אליה באמצעות האפליקציה של Canopy נתון במקרה חירום או שניתן לטפל בו בטלפון".
עוד הוא מוסיף כי "אף שסרטן היא אחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם, הטכנולוגיה נשארה מאחור הן מבחינת המטופל והן מבחינת הצוות המטפל. המוצר שלנו מעניק פתרון הוליסטי ושלם לכל האספקטים של הטיפול ומאפשר קשר קבוע עם מטופלים, ניטור מצבם, סיוע לצוותי הרפואה, ובעקבות זאת הוא מביא לירידה באשפוזים, לשיפור בהתמדה של החולים בתהליך הטיפול ולשרידות המטופלים והצלת חיים".