אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכוכב של אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז, ריהאנה וגל גדות ה.שטרן, מותג תכשיטי היוקרה הבינלאומי | באדיבות ה.שטרן

הכוכב של אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז, ריהאנה וגל גדות

ה.שטרן, מותג תכשיטי היוקרה הבינלאומי המזוהה עם חותמת הכוכב, פועל בישראל יותר מ-58 שנים. המותג שומר על מעמדו היוקרתי בענף בזכות שמירה על קשר עם הלקוחות, חוויית לקוח והקפדה על סטנדרטים גבוהים ועל ערכי המותג הבינלאומי האקסקלוסיבי. ברשת מתכננים לפתוח במהלך השנה הקרובה שתי חנויות מותג חדשות בסטנדרט בינלאומי, שיצטרפו ל-10 החנויות הקיימות

16.01.2024, 19:46 | בשיתוף Superbrands

ה.שטרן (HStern), חברת תכשיטי היוקרה, הוקמה בשנת 1945 בברזיל בידי הנס שטרן והיא בבעלות פרטית של משפחת שטרן. הנהלת החברה ממוקמת בריו דה ז'נרו, ברזיל. החברה מתמחה בעיצוב, בייצור ובשיווק תכשיטי זהב 18 קראט, שעוני יוקרה, משקפי שמש וכלי בית יוקרתיים. ה.שטרן היא אחת מחמש חברות התכשיטים המובילות בעולם, עם יותר מ-70 חנויות בארבע יבשות. לחברה נוכחות חזקה בדרום אמריקה ובוטיקים בניו-יורק, במוסקבה ובתל אביב.

החנות הראשונה בישראל נפתחה ב-1965 במלון הילטון תל אביב והיא פועלת עד היום. כיום, מפעילה החברה בישראל 10 חנויות הממוקמות בקניונים, בבתי מלון ובנמל התעופה בן-גוריון והיא מעסיקה כ-150 עובדים.

ה.שטרן. הכוכב של הכוכבות , יח"צ ה.שטרן. הכוכב של הכוכבות | יח"צ ה.שטרן. הכוכב של הכוכבות , יח"צ

בשנת 2007 הלך לעולמו הנס שטרן, מייסד החברה, ומאז ממשיך את דרכו בנו, רוברטו שטרן, שמכהן כיום כנשיא החברה וכמנהל קריאייטיב.

לאחר שנים של התמקצעות ושל בידול המותג כמתמחה באבני חן, הוביל רוברטו שטרן שינוי תפישתי ושיווקי, לפיו הדגש המרכזי הוא על עיצוב קולקציות נושא. הקולקציות שואבות השראה משלל תחומים, כשבחירת אבני החן ואופן שיבוצן מהווים חלק מתהליך עיצוב התכשיטים. העיצוב הייחודי הפך לגורם המבדל את ה.שטרן בענף תכשיטי היוקרה.

במשך השנים עוצבו תכשיטי ה.שטרן בהשראת אלמנטים שונים מעולמות האמנות, ההיסטוריה, הארכיטקטורה, תרבות הפופ ואופנת ה- Couture. חלק מהקולקציות נוצרו תוך שיתופי פעולה עם אמנים ידועים בתחומם, בהם מעצבת האופנה דיאן פון פירסטנברג, הארכיטקט אוסקר נימאייר, להקת המחול גרופו קורפו ואדריכל הנוף בורלה מרקס.

העיצובים הייחודיים של ה.שטרן סייעו למותג לבלוט באירועים נחשבים כמו אירועי שטיח אדום, טקסים וערבי גאלה בהם משתתפות כוכבות הוליוודיות וסלבריטאיות העונדות את תכשיטי המותג וחושפות אותם באמצעי מדיה בפריסה בינלאומית. אחדות מהכוכבות הללו הן אנג'לינה ג'ולי, שרון סטון, ג'ניפר לופז, ריהאנה, בר רפאלי וגל גדות.

פעילות המותג בישראל

בישראל מתמקד מותג ה.שטרן במכירת תכשיטים, שעונים ומשקפי שמש. המותג מתמחה בתפעול חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם, וכך גם בישראל, בה ה.שטרן הוא זכיין הדיוטי פרי הוותיק ביותר בנתב"ג.

השקות הקולקציות של ה.שטרן בארץ הן אירועים מתוקשרים, אליהם מגיעים סלבריטאים רבים. האירועים השנתיים של ה.שטרן כוללים השקת קולקציית דגל עיקרית; השקת ליינים חדשים תחת קולקציית MyCollection, המיועדת לקהל צעיר או צעיר ברוחו ואירועי החלפת הזהב, ה-GOLD-RUSH, במסגרתם מוזמנות הלקוחות ליהנות מהטבה עבור החלפת זהב ישן בתכשיט חדש.

ברשת מתכננים לפתוח במהלך השנה הקרובה שתי חנויות מותג חדשות שיצטרפו ל-10 החנויות הקיימות:

חנות חדשה באשדוד שתשרת לקוחות מאזור הדרום הרוצים לחוות את תכשיטי המותג מקרוב, וחנות נוספת באזור השרון שנועדה לענות על הביקוש הנרחב לתכשיטי המותג באזור המרכז. תכנון ועיצוב החנויות החדשות נעשה לפי התכנון המוקפד של חנויות המותג בחו"ל. כל ריהוט החנויות ואביזרי התצוגה, מיוצרים בחו"ל, בסטנדרט גבוה של מותגי יוקרה בינלאומיים והקמת החנויות מפוקחת על ידי צוות לוגיסטי מיוחד שמגיע מאירופה.

הסביבה התחרותית

היקף הפעילות השנתי של שוק תכשיטי היוקרה והשעונים, שבו פועלת ה.שטרן בישראל, מוערך ביותר משני מיליארד שקל. על מנת לשמור על עליונות המותג בשוק התחרותי והמשתנה, משקיע המותג ללא הרף בשימור ובטיפוח הלקוחות על ידי יצירת ערך, רצון להשתייכות וחיזוק חוויית הלקוח. במקביל, מיישם המותג תהליכי בקרה וייעול על מנת לשמר את רווחיותו.

האתגר השיווקי

האתגר השיווקי של ה.שטרן בעולם, כמו גם בישראל, הוא לשמור על מעמדו ועל מיצובו כמותג מוביל ויוקרתי, וליצור תנאים שיאפשרו לו לצמוח ולהתפתח בהלימה עם המציאות המשתנה.

ערכי המותג

על פיתוח הקולקציות של ה.שטרן אמון צוות מעצבי הבית של המותג, בראשות נשיא החברה העולמית ומנהל הקריאייטיב, רוברטו שטרן. תהליך הפיתוח של התכשיטים מבוסס על מספר עקרונות:

עיצוב: מעצבי ה.שטרן עוסקים בחיפוש מתמיד אחר מקורות השראה מעולמות האמנות, ההיסטוריה, הארכיטקטורה, הטבע, הזהות התרבותית, תרבות הפופ וההוט-קוטור, כאשר לכל עיצוב יש סיפור.

רב-גוניות (ורסטיליות): תכשיט אחד יכול להיענד ביותר מדרך אחת.

נוחות: מעבר לחשיבות המראה של התכשיטים, תחושת הנוחות של העונדת אותם חשובה לא פחות.

חתימת המותג: הכוכבים המוטבעים בגב התכשיט מהווים את חתימת המותג, והם הערבות לאיכותו.

החיבור שבין התכשיט לעונדת אותו: הקווים והקימורים הפנימיים של התכשיט, דוגמת יהלום קטן שמשובץ מאחורי תליון, ידועים רק לעונדת, כך שהיא יכולה ליהנות מהם כחלק מהחוויה, בכל פעם שהיא עונדת את התכשיט או מסירה אותו.

האנשים שמאחורי המותג

שרון רוזנברג, מנכ"לית ה.שטרן , יח"צ שרון רוזנברג, מנכ"לית ה.שטרן | יח"צ שרון רוזנברג, מנכ"לית ה.שטרן , יח"צ

שרון רוזנברג מכהנת כמנכ"לית ה.שטרן מזה שמונה שנים, לאחר שמילאה מספר תפקידים בחברה ב-17 השנים האחרונות.

שרון פועלת לפיתוח ולצמיחה של המותג בישראל, תוך שמירה על הובלה בענף תכשיטי היוקרה. בהובלתה, יפתח המותג שתי חנויות נוספות בישראל בשנה הקרובה. ה.שטרן משקיעה משאבים רבים בפתיחת חנויות במיקומים אסטרטגיים, בנוסף להשקעה מתמדת בחנויות הקיימות.

ורד לוי, מנהלת שיווק ה.שטרן, יח"צ ורד לוי, מנהלת שיווק ה.שטרן | יח"צ ורד לוי, מנהלת שיווק ה.שטרן, יח"צ

שרון מובילה מהלכים רבים להעצמת רווחיות החברה, להתרחבותה ולשגשוגה כמותג בינלאומי, יוקרתי ומוביל בענף התכשיטים בארץ.

ורד לוי הצטרפה לחברה בסוף 2018, כמנהלת התקשורת השיווקית של ה.שטרן והתקדמה לתפקיד מנהלת השיווק. היא מובילה את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של המותג בישראל ומקדמת את הגברת נוכחותו בפלטפורמות הדיגיטליות, פנייה לקהלים חדשים ויצירת קשר שוטף בעל ערך ללקוחות. זאת תוך שימת דגש על שימור ערכי המותג, מיצובו בשוק ועוצמותיו כחלק ממותג בינלאומי יוקרתי.

דברים שאולי לא ידעת על ה.שטרן

1. ה.שטרן הוקמה בהשקעה של 400 דולר בלבד, שקיבל הנס שטרן תמורת האקורדיון שלו. האקורדיון היה הרכוש היחידי שנותר ברשותו, לאחר שברח עם משפחתו בגיל 18 מגרמניה לברזיל בעקבות אירועי "ליל הבדולח".

2. סמלה המסחרי של ה.שטרן הוא כוכב (משמעות המילה Stern בגרמנית היא "כוכב") והוא מוטבע בחלקו הפנימי או האחורי של כל תכשיט.

3. לה.שטרן פטנט על אופן ליטוש ייחודי ליהלומים - ה-Stern Star - חיתוך שצורת כוכב משתקפת דרכו.

4. לה.שטרן נוסחה ייחודית של זהב אצילי, המצאה בלעדית שנוצרה לאחר שנתיים של מחקר, כצבע ביניים בין זהב לבן וזהב צהוב.

5. חנות הדגל העולמית של ה.שטרן נמצאת בניו יורק.

6. בכל זמן נתון מחזיק המותג מלאי של 300 אלף פריטים. מדי חודש מיוצרים כ-20 אלף פריטים.

7. לה.שטרן אוניברסיטה להכשרת אנשי מכירות, שהלימודים בה מבטיחים סטנדרט אחיד של מצוינות.

לקריאת הסיפורים השיווקיים של מותגי העל של ישראל היכנסו לזירת The Superbrands>>


תגיות