11. הגיע הזמן שהאדונים הנכבדים: בר און ויפתח ישימו את המפתחות על השולחן וייקחו דוגמה מארז כוכבי שהתפוטר לא מזמן זה בזיון שעד עכשיו לא החליפו שם את ההנהלה הבכירה דודיש | 20.12.16 (ל"ת)
10. את יו"ר המנהלים רוצים למנות גם לתעשיה האווירית יו"ר מועצת המנהלים של נתע הוא מר שמיר שאותו הממשלה מתכוננת למנות גם ליו"ר התעשיה האווירית סוף התעשיה האווירית יהיה כסיפור הרכבת הקלה? יוסקה | 18.12.16 (ל"ת)
9. ישראל כץ ישן בעמידה, PB השתלטו על העסק בושה למדינת ישראל שיש לה מנהלים ישראליים כל כך מוכשרים....שצריך שיבואו הגויים וילמדו אותם איך לעשות הערכה תקציבית ואיך עושים אומדנים, ירון | 18.12.16 (ל"ת)
8. לפחות בחורים שחפרו יכולים לשתול עצים לצל כי זה מה שישאר מהפרוייקט ביזיון הזה - חורים ענקיים באמצע גוש דן... חלם כבר אמרו? לא יודעים לעשות פה כלום כמו שצריך חוץ מלגנוב ולעשוק. רוני | 18.12.16 (ל"ת)
6. מי זה העבריין בנת"ע שנתן את התגובה בסוף?? לקרוא את התגובה של נת"ע ולהכניס את מי שכתב אותה לכלא כבר !! משקרים עוד לפני שהתחיל הפרויקט - מנתע נמסר בתגובה: "נתע לא תאפשר חריגה מהתקציב שנקבע על ידי המדינה. מדובר בכסף ציבורי של אזרחי מדינת ישראל. נתע מתחייבת בפני תושבי תל אביב וגוש דן כי הקו האדום יופעל ב־2021 וללא חריגה תקציבית". משה | 18.12.16 (ל"ת)
5. נת"ע משדרת חפיפניקיות לחברות הבינלאומיות אף גוף בינלאומי (חוץ מהסינים) לא ירצה להגיש פה הצעות למכרזים של הרכבת הקלה, כל עוד חבורת מע"צ הישנה שולטת בנת"ע. לאף אחד מההנהלה בנת"ע אין ניסיון בינלאומי, אין ניסיון ברכבות, אין ניסיון במכרזים מורכבים.... תכ'לס מנהלים ליגה ג'. יורם | 18.12.16 (ל"ת)
3. לבטל כדי לא לתת לחברות צרפתיות לזכות הידעתם? מוצר שמיוצר ע"י יהודים בסדנא ברובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים, מחויב ע"י ממשלת צרפת שיהיה עליו סימון: "מיוצר בהתנחלות ישראלית בשטחים הפלסטינים הכבושים". מוצרים שמיוצרים באזורים אחרים בעולם ששנויים במחלוקת - במערב סהרה, בצפון קפריסין, בקשמיר ואפילו בשטחים בשליטת דעא"ש בסוריה לא מחייבים בתווית דומה. גם תאלס וגם אלסטום הן חברות צרפתיות. לא צריך לתת להן לזכות במכרז של מיליארדים. זו לבד סיבה לבטל את המכרז ולחפש שותף בינלאומי אחר, לא צרפתי. צרפת מסמנת מוצרים ישראלים | 17.12.16 (ל"ת)
2. מתכננים לא יודעים לבצע הארכה נכונה של תקציב, בעשרות אחוזים בהרבה פרויקטים. זה בדוק וידוע, הם מפספסים ונראה לי שגם כאן זה המצב. עושים הרבה רוח וצלצולים, ובסוף יעשו את זה במחיר שנתנו המציעים. ואם יעשו את זה בהרבה פחות, תקחו בחשבון שתקבלו עבודה ברמה נמוכה ומסוכנת, וזה לא יהיה בפרויקט הראשון בארץ שיבנה ככה, עוד יהיו וועדות חקירה בנושא, עניין של זמן. האיש שבקיר | 17.12.16 (ל"ת)
נתע מודה לראשונה: שוקלת לבטל את מכרז המערכות
11 תגובות לכתיבת תגובה