29. ההתפטרות-הפסד גדול למטרופולין תל אביב יהיה קשה מאוד להכנס לנעליהם של יהודה בר און וטל דגן שהובילו את החברה להשגים מרשימים. אורה | 07.08.19 (ל"ת)
28. יהודה מושחת וטוב שנפתרנו ממנו. מי שלא מכיר עוד יכיר בשחיתויות של האיש הזה.. הדיקטטור, מגעיל.... הגיע הזמן לעשות סדר ושכולנו נשמח לבוא לעבוד דני כהן | 27.05.19 (ל"ת)
27. ייקח זמן עד שימצאו בולדוזר כמו יהודה , בלניקוב והדירקטוריון במיזוג אויר עוד יבינו . שמי | 27.05.19 (ל"ת)
26. למה חברה ישראלית בכלל בונה את זה? איש בישראל אינו מתמצה בהסעה עירונית המונית בכלל או ברכבות תחתיות/קלות בפרט. תראו את האנדרלמוסיה השערורייתית - שהיא בגדר בכיה לדורות - שהם עושים ביפו, זה פשוט לא יאומן. להביא יועץ רכבות תחתיות בלונדון וחברת ביצוע מסין ושלום על ישראל. מספיק עם החאראה הישראלית הזו. שנתרכז בדברים שאנחנו טובים בהם נתע היא חברה מגוחכת | 25.05.19 (ל"ת)
25. יהודה בראון בעייתי ביותר למערכת ציבורית נתע נמצאת במצב איום ונורא עם יהודה בראון מזה זמן רב. עובדים מתוסכלים שלא באים לידי ביטוי, התנהגות בוטה, אין דין ואין דיין.. הצרה הגדולה שאין על האיש הזה שום מבקר. הדירקטוריון של נתע עוד יתן את הדין על ההתנהלות הזו של יהודה בראון... היה צריך להעיף אותו מזמן...בן אדם גס רוח עם קפריזות שמנוהל על ידי האגו שלו. רחמנא ליצלן יוגב | 24.05.19 (ל"ת)
24. בר און איש רע יהודה בר און מתנהג כמו גנגסטר לקבלנים ומנהלי פרוייקטים הגיע הזמן שילך הביתה דוד | 21.05.19 (ל"ת)
23. במקום לתת לו בונוס נותנים לו קונוס עד שהגיע מנכ"ל שהצליח להניע את העבודות בנת"ע יש מי שמחפש לו מחליף. מה עם אזרחי ישראל התקועים בפקקים?? חברי הדירקטוריון רוצים יס-מן אבל עדיף סוס דוהר מפרד עצל. סופסוף מפרסמים מכרזים, התחילו את העבודות אבל מישהו כנראה רוצה למנות את החברים שלו לתפקידים בנת"ע... נוסע התקוע בפקק | 20.05.19 (ל"ת)
22. נת״ע בזכותו הפרויקט חי ובועט, מנכ״ל חרוץ ביותר שמפתח את אנשיו ומביא את החברה לרמה הגבוהה ביותר, בלעדיו יהיו עיכובים בלוחות זמנים והכל ירד לטימיון. מישהו שיודע | 20.05.19 (ל"ת)
21. האיש הגיע מהאוצר אגו נפוח שקשה לו להעביר סמכויות הכל פוליטיקה וכך הפוליטיקאים הורסים יעל | 20.05.19 (ל"ת)
19. בטח היו"ר קרא את דוחות חברת הבקרה ונבהל הקשר בין הלו"ז של דיווחי ההנהלה ללו"ז של הפרויקט בפועל - הוא מקרי בהחלט. מרמים את הציבור בחסות שר התחבורה ירין | 20.05.19 (ל"ת)
18. במקום לומר תודה ... מימי גולדה מאיר ז"ל ועד לבואו של יהודה מנכ"ל נתע ניסו להוציא את פרוייקט הרק"ל לדרך , אך ללא הצלחה , תודו לאיש ותנו לו לעשות את מה שהוא יודע יותר טוב מכולם , לנהל !!! מחליף ? לא תמצאו בולדוזר כזה גם עוד 200 שנה . תושב ת"א | 20.05.19 (ל"ת)
17. עם הצלחה קשה להתווכח יהודה מנהל מעולה שהצליח לחלץ מהבוץ פרויקט שהיה תקוע הרבה שנים. הוא לא איש קל. אבל קשה להתווכח עם עובדה שהקו האדום נסלל לנגד עינינו ועל הירוק והסגול התחילו לעבוד. זה מה שחשוב לטעמי. יותר מעל מי או מתי התפרץ, או מי חושב שהוא לא נחמד. בפועל יש עשייה בקנה מידה יוצא דופן למקומותינו. האיש עובד מבוקר עד לילה עם הרגשה של שליחות אישית. כלעצמו זה מחמם את הלב, בעיקר כשהמדובר בסופו של יום בעובד ציבור. יהיה חבל מאוד עם ילך הביתה אחת | 20.05.19 (ל"ת)
15. רק יהודה יכול האיש היחיד שהצליח להקים את הפרויקט שכל קודמיו נכשלו בו. עד שזה סוף סוף מצליח בלינקוב בא להרוס הכל נתע | 20.05.19 (ל"ת)
14. יפוטר יהודה בר-און מייד ולאלתר ! כל מנהל מדרג הביניים יעשה את העבודה , חבל על המשכורת שהוא לוקח ,הוא משרה אווירה עצבנית ולחוצה ,הגיע זמנו לפרוש אל האופק הרחוק רחוק , בשדות הירקרקים ..................... alex | 20.05.19 (ל"ת)
13. הקו הסגול קשר רופף בין תכנון - לביצוע! בקו הסגול בארלוזרוב, קטע של 100 מטר לא נגמר. הודעות לדיירי האזור על מועדי ביצוע - תלושות מהמציאות, העבודות לא מתחילות במועד המוצהר וכמובן לא מסתיימות במועד. כאוס מוחלט בדיווח על סדרי תנועה, תמרורים מבלבלים, ללא עדכון של WAZE שגורם לתנועה דו-סטרית בניגוד לתמרורים ברחובו צר, קצב ביצוע איטי להחריד, סבל מתמשך לכל מי שנקלע לאזור העבודות. ס-י-ו-ט !!! תל אביבי | 20.05.19 (ל"ת)
12. שלא יבלבלו אתכם - הכתבה היא יזומה וביוזמה של בעלי אינטרסים מנכ"ל נת"ע עשה מה שאף אחד אחר בחברה הזו לא עשה לפניו במשך שנים. הפרויקט היה תקוע ולא זז, יהודה בר און נכנס וסופסוף רואים אופק, רואים עבודות, רואים רכבת מתהווה לנגד עינינו! נטע | 20.05.19 (ל"ת)
10. העיקר שגידרו וסגרו את השדרה בשדרות ירושלים ועכשיו לך תדע כמה זמן הציר יופקע פשע שאין שקיפות ואין לו"ז לתהליך העבודה-דיקטטורה של מנהלים שמסובבים את האזרחים על האצבע נתין על אופניים | 20.05.19 (ל"ת)
6. סגירת הכבישים לחודשים ועבודה של 20 שעות בשבוע מדוע לא עובדים 24/6 ? הכבישים סגורים נשאר נתיב וחצי, ולוקח שעות להגיע ממקום למקום. פקקים אינסופיים ועובדים 3 לילות בשבוע (במקרה הטוב)... שי | 20.05.19 (ל"ת)
3. יהודה יהודה בר און מנהל מדהים שלקח את הפרויקט כאשר הוא תקוע שנים להישג חסר תקדים מבחינת הביצוע (גייס את כל המערכות של המדינה והערים לטובת התהליך הכל כך חשוב הזה) תחת מוטיבציה אדירה ושליחות אישית - אלו העובדות נ׳ | 20.05.19 (ל"ת)
1. בלינקוב הוא המופת לעבודת הדירקטוריון הלוואי וכולם יתישרו ויהיו כבלינקוב. יודע לפקח ולבקר את עבודת ההנהלה ולתת לה דרגות חופש לפעולה. יהודה צריך להבין שיש עליו בקרות. אלון | 20.05.19 (ל"ת)
היו"ר החדש של נתע מראה למנכ"ל את הדלת
29 תגובות לכתיבת תגובה