אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טרה ממשיכה בהשקה המוצלחת של מולר ומשנה את you

טרה ממשיכה בהשקה המוצלחת של מולר ומשנה את you

החברה משיקה מוצר חדש לסדרת היוגורטים מולר - יוגורט פרי לייט, מוצר ראשון המכיל 0% שומן ללא ממתיק מלאכותי. בנוסף, מחליפה את אריזת חלב you ומנסה לחדד את השפה הפרסומית

27.03.2008, 15:48 | אורנה יפת

4 חודשים לאחר שהרחיבה את מותג מוצרי החלב you הפונה לנשים, והוסיפה למשקאות היוגורט גם קוטג' וחלב מועשר 2% מבצעת טרה שינויים ראשונים בסדרת המוצרים, בעקבות מכירות מאכזבות. בנוסף, בוחנת החברה ניואנסים שונים באסטרטגיה בניסיון לחדד את המסר והשפה הפרסומית, כך נודע ל"כלכליסט".

בימים הקרובים תחליף החברה את אריזות החלב המועשר 2% שומן שהושק בקרטוניות של 750 מ"ל ותשיק במקומן אריזות של ליטר. הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, אישר את המידע. לדבריו, "השקנו את האריזה המוקטנת כדי להגיד לנשים שלא חייבים לקנות אריזת ליטר לכל המשפחה. אבל כנראה יש חוקים שאנחנו צריכים להקפיד עליהם ולהקשיב לצרכנים שלנו". טרה הייתה הראשונה להשיק חלב 2% והשבוע הצטרפה למגמה גם יטבתה.

גם באריזות הקוטג' שהושק בצירוף כפית פלסטיק, יבוצע שינוי והחברה שוקלת לוותר על הכפית לאחר שהסתבר כי הצרכנים לא עשו בה שימוש.

טרה השיקה את סדרת מוצרי you בדצמבר האחרון. המוצרים תומחרו במחיר הגבוה ב־5% ביחס למוצרים מקבילים על המדף, בשל העובדה שמדובר במוצרים מועשרים.

מטרה נמסר בתגובה: "החברה ממשיכה באותו קונספט, למעט הגדלת אריזות החלב".

מוצרים נוספים למולר

בסדרת היוגורטים החדשה, מולר, נראה שטרה מצליחה יותר. אתמול השיקה החברה מוצר חדש בסדרת היוגורטים ־ יוגורט פרי לייט. המוצר מתייחד בכך שהוא מכיל 0% שומן אך אינו מכיל ממתיקים מלאכותיים. לעומת זאת מכיל המוצר סוכר.

בשלב ראשון יושקו בקטגוריה שלושה טעמים: תות, אפרסק אננס ופירות יער. בשונה ממוצרי היוגורט האחרים, ישווק מולר לייט באריזה המעוצבת כאריזת קינוח.

גם המוצר החדש יתומחר ב־4.5 שקלים בדומה למולר froop. הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, אמר ל"כלכליסט" כי החברה אינה מתכוונת לבצע הוזלות, אלא אם תגרר למלחמה כזו. "אני אעשה מבצעי מחיר רק אם מישהו ירסק אותי", אמר חייקין, "אנחנו לא מאמינים בהורדת מחיר ומקווים שלא נגיע לזה".

בשל העובדה שמדובר ביוגורט BIO 0% שומן, טרה לא מתכננת להשיק בקרוב מוצרי דיאט. "גביע דיאט מכיל רק 27 קלוריות פחות מהמוצר שהשקנו ואני צריך להוסיף ממתיקים מלאכותיים ולרדת ברמת הטעם".

חייקין ציין כי מאז השקת המותג לפני שמונה שבועות 60% ממכירות מולר הן קניות חוזרות. לדבריו, בתקופה זו צמחה קטגוריית היוגורט פרי ב־30% וכיום היא מוערכת ב־450 מיליון שקל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות