אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בזק נפרדת מיהושע לאחר שבע שנים צילום: גלעד קוולרצ'יק

בזק נפרדת מיהושע לאחר שבע שנים

מאחדת את תקציב הפרסום באדלר־חומסקי שהוביל בשנים האחרונות את מהלך המיתוג מחדש של החברה

10.04.2008, 10:21 | מיטל זדה

ארגון מחדש במערך הפרסום של בזק: החברה נפרדת ממשרד הפרסום יהושע TBWA לאחר שבע שנים שבהן היה חלק מהמערך הפרסומי שלה.

אתמול הודיעה החברה כי התקציב, בהיקף של 8.3 מיליון דולר, ירוכז כולו במשרד הפרסום אדלר־חומסקי.

יהושע טיפל עד היום במותג האינטרנט של החברה, שתפס אחוז קטן יחסית מכלל התקציב. בחודשים האחרונים צומצמה פעילות המשרד במערך הפרסומי של החברה, ואת מהלך המיתוג מחדש של בזק הוביל אדלר־חומסקי. רמי יהושע יכול להתנחם בתקציב האינטראקטיב שקיבל באחרונה, השייך למותג המתחרה - אקספון 018, אף שלא מדובר באותם היקפי פרסום.

במקביל, הודיעה בזק על השלמת מהלך בתחום רכש המדיה שלה. לאחר שבחודשים האחרונים ניסו באדלר־חומסקי לרכז גם את תקציב רכש המדיה של כלל הקבוצה במשרדם, הודיעה עתה בזק כי חברת מדיה־קום, השייכת לאדלר וגלר נסיס, תרכז את סגירת הסכמי המדיה עבור הקבוצה. מדיה־קום, בראשות עופר רושה, צפויה לנהל את הסכמי המדיה עבור בזק, בזק בינלאומי ופלאפון. עם זאת, חברת זניט תמשיך לטפל בתקציב המדיה של מחצית מתקציב פלאפון.

סמנכ"ל השיווק של בזק רן גוראון הודה ליהושע TBWA "על שנים של הליכה משותפת עם בזק ועל בנייה מוצלחת לאורך שנים של מותג האינטרנט של החברה".

תגיות