אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ערוץ 10 גיבש חבילת חסויות לפיינל פור צילום: ראובן שוורץ

ערוץ 10 גיבש חבילת חסויות לפיינל פור

חבילת חסויות, שכוללת שידור של שש חסויות במשחק, תעלה למפרסמים הפוטנציאליים 200 אלף שקל

28.04.2008, 09:54 | מיטל זדה
מחירי הכרטיסים למשחקי הפיינל פור בכדורסל שיתקיימו השנה במדריד ישאירו לא מעט אוהדים צהובים בבית, עם אופציה אחת - לצפות במשחקים בטלוויזיה.

ערוץ 10, שמשדר את משחקי מכבי תל אביב בכדורסל, נערך בימים האחרונים לרייטינג הגבוה שאמורים לגרוף המשחקים, וגיבש חבילות פרסום מיוחדות לשלושה משחקים, ובהם משחק הגמר.

חבילת חסויות, שכוללת שידור של שש חסויות במשחק, תעלה למפרסמים הפוטנציאליים 200 אלף שקל. אורכה של חסות יהיה עד שש שניות, וכל מפרסם שירכוש חבילה יוכל לפרסם את שש החסויות בשלושה משחקים: שני חצאי הגמר ומשחק הגמר עצמו.

בקרב חברות רכש המדיה טוענים כי מדובר במחיר גבוה, אך בערוץ 10 מדגישים כי מדובר באירוע מדיה שמושך קהל מגוון ולא רק את הקהל המסורתי של משחקי הספורט - הקהל הגברי. מלבד חבילת חסויות שהערוץ מתכוון למכור לכשמונה מפרסמים שונים, מתכוונים בערוץ 10 לגבות עבור תשדירי הפרסומות 1,800 שקל לנקודת רייטינג לעומת 1,400-1,600 שקל לנקודת רייטינג, בתוכניות הפריים טיים של הערוץ.

ל"כלכליסט" נודע כי אם הקבוצה הישראלית לא תעפיל לגמר, יורידו בערוץ את מחיר החבילה ל-140 אלף שקל בלבד, בשל ירידת ההתעניינות הצפויה במשחק.

תגיות