אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיסקונט האריך ההתקשרות עם יהושע TBWA צילום: אביגיל עוזי

דיסקונט האריך ההתקשרות עם יהושע TBWA

לאחר חמש שנות פעילות משותפת, האריך דיסקונט את התקשרות עם משרד הפרסום שלו בחמש שנים נוספות. תקציב הפרסום של דיסקונט ב-2007: 25 מיליון שקלים

05.05.2008, 11:43 | מיטל זדה
לאחר 5 שנים של עבודה משותפת, בנק דיסקונט הודיע  היום (ב') על הארכת ההתקשרות עם משרד הפרסום שלו, יהושע TBWA, לשלוש שנים נוספות.

אלי חוטר, סמנכ"ל בכיר וראש החטיבה לשיווק ותכנון אסטרטגי בדיסקונט, אמר כי "ההחלטה להאריך את ההתקשרות עם יהושע לשלוש שנים נוספות, באה מתוך הערכה, אמון רב ושביעות רצון גבוהה של הבנק ממשרד הפרסום".

הפעילות הפרסומית של הבנק בשנים האחרונות מלווה בפרזנטור הקבוע של הבנק, מודי בר-און. בתחילת השנה הוארך גם החוזה של בר-און עם הבנק לשלוש שנים נוספות, לאחר ששימש כפרזנטור במשך 4 שנים.

תקציב הפרסום של דיסקונט בשנת 2007 עמד על 25 מיליון שקל. ההוצאה הפרסומית של דיסקונט היתה השלישית בגודלה ב-2007 בקרב הבנקים, לאחר קבוצת בנק לאומי וקבוצת בנק הפועלים.

תגיות