אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מולר עולה בקמפיין טלוויזיה

מולר עולה בקמפיין טלוויזיה

עלות הקמפיין, שימשיך את הקונספט "תודה לטבע", יוצא ארבעה חודשים לאחר השקת המוצר

15.05.2008, 09:17 | מיטל זדה

ארבעה חודשים לאחר ההשקה בישראל, קמפיין הפרסום הטלוויזיוני של המותג מולר צפוי לעלות בימים הקרובים, כך נודע ל"כלכליסט". עוד נודע כי בקמפיין הטלוויזיה הראשון של המותג בארץ, שיעלה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, תשקיע טרה 800 אלף דולר.

בעת השקת מולר בארץ הסתפקו בטרה בקמפיין פרסום שעלה בעיתונות ובשלטי חוצות בהשקעה של 550 אלף דולר (מחירים ריאליים מוערכים לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין החדש ימשיך את הקונספט הפרסומי שהושק בעת עליית המוצר - תודה לטבע.

לדברי טל שכטמן, מנהלת שיווק מולר, הסיבה לעליית הקמפיין הטלוויזיוני בעיתוי הזה, כמה חודשים לאחר ההשקה, היא ההחלטה האסטרטגית שהתקבלה בחברה להשיק את המוצר באופן שיאפשר לצרכנים התנסות פעילה בשלב הראשון.

במולר ביצעו בחודשים האחרונים פעילות קידום מכירות מסיבית, שהחלה בנקודות המכירה הייחודיות שעוצבו למותג והמשיכה בפעילויות קידום המותג באירועים שונים.

 

בחברה מסרבים להתייחס לנתחי השוק שהם צופים להשיג בקטגוריות בעקבות המהלך הפרסומי החדש. הקמפיין החדש שצפוי לעלות הוא קמפיין תדמיתי, שצולם בדרום אפריקה ומטרתו להכיר לצרכנים את המותג.

תגיות