אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אופטימיל צופה נתח שוק של 20% מתחליפי החלב בתוך 3 שנים צילום: סטודיו ברוך נאה

אופטימיל צופה נתח שוק של 20% מתחליפי החלב בתוך 3 שנים

חברת מדיצ'י השקיעה במותג תחליפי החלב 10 מיליון שקלים. מקווה לחדור לבתי חולים

19.05.2008, 09:27 | גלי ברגר

שלוש שנים לאחר שעזבו שרגא ברוורמן ויהודית ליבל את ניהול חברת פרומדיקו, המשווקת בין השאר את המותג סימילאק, הם מתחילים בשיווק מותג תחליף החלב השלישי בישראל: אופטימיל.

ההשקעה הכוללת במותג עומדת על 10 מיליון שקל. חברת מדיצ'י שהקימו השניים, שמשווקת גם את בקבוקי בי פרי, גייסה להשקה את משרד הפרסום מקאן אריקסון, את הפרזנטורית יעל בר זוהר ואת המעצב ברוך נאה ובשסטוביץ' כמפיצה.

בצד פעילות הפרסום הענפה שמתכננת החברה מקווה שרגא ברוורמן לחדור גם לבתי החולים. זהו צינור הפצה מהותי, שכן כאשר תינוק מוזן בפורמולה מסוימת בבית החולים, יש סיכוי גבוה שאמו תמשיך להשתמש באותה פורמולה בשובה הביתה. "כל בתי החולים קשורים היום בהסכמים. חלקם ייפתחו ב־2009, ואנחנו בהחלט מתכוונים להיות חלק מהסכמים חדשים". מדיצ'י ערכה ביום חמישי שעבר אירוע השקה, שאליו הגיעו יותר מ־400 רופאים.

ברוורמן וליבל הציבו נתח שוק של 20% בתוך שלוש שנים. השניים מעריכים כי השוק מגלגל 550 מיליון שקל בשנה, וכי קצב הצמיחה שלו עומד על 2%–3%. "גילינו במחקרים שיש הרבה נכונות להתנסות בתחליף חדש. תהליך הבחירה בין שני המותגים כיום שרירותי", הסבירה ליבל.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לגביי תחליף החלב "אופטימיל" של חב' מדיצ'י
ילדתי את בתי הבכורה לפני כחודשיים,וכל מי שפגשתי שאל אותי ישר-"מה היא אוכלת-מטרנה או סימילאק?"-וכשעניתי שלא זה ולא זה אלא אופטימיל,ישר הרימו גבה...ואני רק רוצה לציין שהבת שלי פשוט נהנית לאכול את זה,ולהבדיל מתינוקות אחרים בגילה היא לא סובלת בתדירות גבוהה מגזים וישנה לילה רצוף!מה גם שכל מי שרואה אותה חושב שהיא יונקת כי היא גדולה ובריאה.החיסרון היחידי שיש לאופטימיל הוא שאין לו אריזת חיסכון גדולה וזה נגמר מאוד מהר ואני בתקווה שזה ישתנה בעתיד,אבל חוץ מזה מבחינת האבקה עצמה אני ממש מרוצה,הבת שלי פשוט טורפת את הבקבוק,זה לא יאומן!!! מצער אותי שבכל פעם שאני מגיעה לפארם ידי האמהות מושטות אל מדפי המטרנה והסימילאק,ורק ידי מושטת אל מדף האופטימיל... אני חושבת שלא עשו כאן בארץ מספיק פרסומות למוצר הנהדר הזה,וחבל....כי הורים פשוט מקובעים על שתיי החברות הידועות ומפחדים להתנסות במוצר חדש... אז תשקלו את עניין הפרסום והוציאו את ההורים מהבועה הקבועה שלהם... בתודה, ענבל מוקוטוב לקוחה מאוד מרוצה!!!
ענבל מוקוטוב , חיפה  |  27.10.09