אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלטו בפרסום באפריל: רשתות השיווק צילום: צביקה טישלר

בלטו בפרסום באפריל: רשתות השיווק

יפעת בקרת פרסום: בגלל פסח הרשתות פרסמו באפריל בהיקף ריאלי של 10 מיליון דולר. המפרסמת המובילה: שטראוס

26.05.2008, 09:39 | כתב "כלכליסט"
קטגוריית הפרסום המובילה בחודש אפיל היתה רשתות השיווק. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. באפריל, שהיה תחת השפעת חג הפסח, רשמו רשתות השיווק הוצאה ריאלית של כ- 10 מיליון דולר על פרסום.

כמה מותגים בלטו בפרסום לקראת החג: הראשון היה סופרפארם, שהוציאה כ- 1.5 מיליון דולר תוך כדי שמיתגו עצמם מחדש, ויצאו במבצע בשמים נרחב.

המותג השני בגודלו בקטגוריית רשתות שיווק באפריל היה רשת שופרסל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מליון דולר. המותג השלישי בגודלו בקטגוריית רשתות השיווק היה המשביר החדש לצרכן שחזר לפרסם במלוא הקיטור, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.1 מליון דולר.

כיאה לפסח, גם קטגוריית הביגוד מככבת בפרסום והתמקמה במיקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-5.5 מיליון דולר. המותג הבולט בפרסום הוא H&O עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 800 אלף דולר. במקום השני בקטגוריה ממוקמת קסטרו עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 730 אלף .

במקום השלישי בטבלת הקטגוריות המושקעות נמצא תת ענף חשמל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 3.7 מליון דולר.

בלט לרעה תת ענף קרנות, שנמצא במקום שישה עשר בלבד, פועל יוצא למצבו העגום של שוק ההון בחודשים האחרונים.

 

את טבלת המפרסמים מובילה קבוצת שטראוס עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ 2.7 מיליון דולר החברה המרכזית למשקאות הגיעה למקום השישי החודש עם פרסום בשווי של כ-1.5 מיליון דולר.

המפרסמת הסלולרית הבולטת החודש היא פלאפון הממוקמת במקום הרביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.3 מיליון דולר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות