אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
H&O: ההפסד התפעולי עלה פי 4 צילום: אביגיל עוזי

H&O: ההפסד התפעולי עלה פי 4

ברשת האופנה מאשימים את חג הפסח שלא נכלל בדיווח הרבעוני השנה

27.05.2008, 07:14 | גלי ברגר

רשת האופנה H&O ממשיכה לרשום הפסדים. אמנם המכירות עלו בכ-2%, אך הרווח הגולמי נשחק וההפסד התפעולי והנקי העמיקו. תוצאותיה הכספיות של החברה ברבעון הראשון הושפעו מכך שהחברה דיווחה לראשונה לפי ה-IFRS (תקני החשבונאות הבינלאומית).

מכירות H&O, כולל רשת בגדי הנשים טאג וומן שרכשה החברה ב-2007, הסתכמו ב-161 מיליון שקל. הרווח הגולמי שלה ירד ב-2.65 מיליון שקל, ושיעורו מההכנסות עמד על 36% לעומת 38% ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון גבוה כמעט פי ארבעה מההפסד ברבעון המקביל אשתקד (2 מיליון שקל לעומת 581 אלף שקל).

לפי התקינה הישראלית, ההפסד התפעולי ברבעון המקביל אשתקד היה 1.6 מיליון שקל. ההפסד הנקי של החברה הוכפל והסתכם ב־3 מיליון שקל, לעומת 1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. גם כאן המעבר ל־IFRS הציג, לכאורה, הפסד קטן יותר לעומת הרבעון המקביל - 2.5 מיליון שקל.

ישראל פלג, יו"ר H&O, מסביר כי ההפסד נובע מכך שברבעון המקביל אשתקד נכללו מכירות חג הפסח ואילו השנה הן ייכללו ברבעון השני.

תגיות