אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאומי קארד בוחנת העברת תקציב הפרסום למקאן אריקסון צילום: עומר הכהן

לאומי קארד בוחנת העברת תקציב הפרסום למקאן אריקסון

תקציב הפרסום של חברת כרטיסי האשראי טופל בארבע השנים האחרונות בפובליסיס אריאלי. התקציב ב-2007 הסתכם ב-3 מיליון דולר

28.05.2008, 12:28 | מיטל זדה

חברת לאומי קארד בוחנת אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה למקאן אריקסון, לאחר שטופל במשך 4 שנים בפובליסיס אריאלי. תקציב הפרסום של חברת כרטיסי האשראי נאמד בשנת 2007 על 3 מיליון דולר (במחירים ריאליים מוערכים, עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום), כאשר הוא מהווה כשליש מתקציב בנק לאומי, הנאמד בכ-9 מיליון דולר ב-2007.

אם אכן יעבור התקציב למקאן אריקסון, המשרד ירכז בידיו את רוב  תקציב הפרסום של קבוצת לאומי. עם זאת, קיימת אופציה לפיה תקציב לאומי קארד יועבר  לבאומן-בר-ריבנאי המטפל בתקציב הבנק לאומי למשכנתאות, אך נראה כי בלאומי קארד מעדיפים בשלב זה את מקאן אריקסון.

פובלסיס-אריאלי, המטפל כיום בתקציב, טיפל בעבר גם בתקציב בנק לאומי למשכנתאות, אך זה יצא למכרז לפני כשנה, מכרז בו זכה באומן. במידה וגם תקציב האשראי יעזוב, הרי מדובר בפגיעה לא מבוטלת בהיקפי פעילות המשרד. נראה כי ההחלטה לשנות את משרד הפרסום, התקבלה עוד קודם לשינויים המבניים שנערכים בקבוצת פובליסיס בארץ, במסגרתם הוחלפה הנהלת המשרד. אריאלי בגרסה החדשה, בראשות אורלי ראובני, שיצר במשך השנים לחברה מסעות הפרסום בכיכובם של קרן מור ויובל סגל, כנראה לא יקבל הזדמנות להוכיח את יכולותיו החדשות ללאומי קארד.

מלאומי קארד נמסר בתגובה: "במסגרת בחינת האסטרטגיה השנתית של לאומי קארד, נבחן בימים אלו גם משרד פרסום חדש".

תגיות