אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלייה במספר הנשים הקונות "טלפונים חכמים" צילום: בלומברג

עלייה במספר הנשים הקונות "טלפונים חכמים"

כשליש ממשתמשי הטלפונים החכמים דוגמת האייפון והבלאקברי הן נשים, וקצב גידול המכירות לנשים גבוה מזה של הגברים

10.06.2008, 14:38 | יוסי גורביץ
נשים הופכות, בשנים האחרונות, לקהל יעד של חברות הטלפון. כשליש ממשתמשי הסמארטפונים – הטלפונים החכמים, דוגמת האייפון והבלאקברי – הן נשים, ונתח השוק שלהן רק עולה. כך לפי דו"ח של חברת המחקר נילסן מובייל העוקבת אחר שוק הטלפונים הסלולרים שפורסם ב"ניו יורק טיימס".

לפי נילסן מובייל, בשנה האחרונה כמעט והוכפל מספר הנשים האמריקאיות המשתמשות בטלפונים חכמים, והוא עומד כעת על כ-10.4 מיליונים. קצב גידול המכירות בקרב נשים גבוה יותר מאשר אצל גברים. חברות הסלולר רואות בהן סוללות דרך, וסקר של חברת הסלולר וריזון מצא ש-71% מן הנשים מכריעות באשר לרכישות מכשירי הסלולר במשפחותיהן ולגבי חבילות התקשורת.

כתוצאה מכך, החלו חברות הסלולר האמריקאיות לשווק את מוצריהן במגזיני נשים, כגון Elle והמגזינים של אופרה ווינפרי ומרתה סטיוארט. לפי סקר שערכה נילסן מובייל, נשים מושפעות פחות מגברים (12% לעומת 7%) מהמותג של המכשיר, ויותר (14% לעומת 9%) ממחירו, מעיצובו (12% לעומת 9%) ומנוחות השימוש במקלדת (14% לעומת 11%).

תגיות