אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צ'ק פוינט לא מאמינה ברכב צמוד לעובדים צילום: עומר הכהן

צ'ק פוינט לא מאמינה ברכב צמוד לעובדים

מנהל הנכסים והבינוי של החברה סיפר בכנס תחבורה כי רכב צמוד מעולם לא היווה חלק מתלוש המשכורת של עובדי החברה. משרדי צ'ק פוינט נגישים יותר לתחבורה ציבורית, וכ-10% מהעובדים בכלל מעדיפים להגיע באופניים

11.06.2008, 11:48 | תומר הדר

"צ'ק פוינט החליטה עוד מימים ימימה לא לספק לעובדיה רכב", כך הצהיר היום (ד') נימרון סקופ, מנהל הנכסים והבינוי של חברת צ'ק פוינט, במסגרת כנס "מקדמים תחבורה ברת קיימא בישראל" שערך אירגון תחבורה היום ומחר. לדברי סקופ, נושא הרכב הצמוד מעולם לא היה חלק מתלוש המשכורת בצ'ק פוינט. 

בהתייחסו לנוהג לפי עובדים מקבלים מהחברה בה הם עובדים רכב, אמר סקופ: "בעבר, בימי בועת ההיי טק עובדים לחצו עלינו, אך לא חששנו". לדבריו, הפתרון שהציעה צ'ק פוינט לעובדיה היה שימוש בתחבורה ציבורית: "בהתחלה התמקמנו בסמוך למתחם הבורסה ברמת גן בגלל סמיכותו לתחנת הרכבת ולמסוף ארלוזורוב. גם במהלך התרחבות החברה חיפשנו מאז ומתמיד מקומות שיהיו נגישים לתחבורה ציבורית".

"אני לא חושב שצ'ק פוינט ניזוקה כתוצאה מהעובדה שאיננו מספקים מכוניות צמודות", העריך סקופ. "לא נתקלנו בעובדים שעזבו את החברה בגלל היעדרן. אנו גאים בעובדה זו ושמחים על תרומתה לאיכות החיים שלנו".

לדברי סקופ, כ-10% מעובדי צ'ק פוינט הממוקמים במשרדים שברחוב הסוללים בתל אביב מגיעים למקום העבודה באופניים ורק 65% מעובדי המשרדים משתמשים בחניון החברה.

מגיעים לעבודה ביחד

בכנס שהתקיים הבוקר (ד'), הוצגה מערכת Carpool של חברת Joint Offices, המאפשרת לעובדי חברות שעובדים וגרים בסמיכות לחלוק נסיעות בדרך אל מקום העבודה. לדברי מקים החברה, נחום בן עמרם, בעתיד תאפשר החברה למספר עובדים שיתאגדו לנסיעה משותפת לשכור מכונית מחברת ליסינג לצורך ההסעה היומית.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
איך שמצאתי עבודה אחרת ברחתי במהירות האור,מקום נוראי,כולם כמו רובוטים רק עובדים
ועובדים,שעות מטורפות יעדים מטורפים,כולם מתגאים שהם עובדים בחברה הכי טובה בעולם,דיי תימצאו חיים אנשים,עבודה זה לא הדבר הכי חשוב בחיים זה כלי מימון,ככה מביאים כסף הביתה לא יותר מזה,כולם מורעלים כאילו זה החברה שלהם,דיי אנשים תפסיקו,והקטע שהם לא מביאים רכבי ליסינג מה הקטע???בזה אתם מתגאים??יא אפסים!!!!העובדים סובלים המשכורות נמוכות ואפילו אין רכב שיפצה על זה אז במה אתם גאים??כל כך שמחתי כשקיבלתי רכב מהעבודה החדשה,איזה נוחות.משכורות עלובות וניצול עובדים זה מה שיש בצ'ק פוינט.והרבה עובדים ממורמרים,חברה שדואגת לאיכות הסביבה עוד שניה אני אתחיל לבכות,גרינפיס זה שום דבר לעומת צ'ק פוינט כן כן חברים,כותרת עלובה מחברה עלובה,מגעילים כל הרוע שלכם יחזור אליכם בחזרה.
עובד לשעבר , מרכז  |  18.06.08
5.
למר סקופ יש רכב ?
מעניין אם למר סקופ עצמו יש רכב חברה. האם גם הוא נוסע באוטובוס. האם גם שאר המנהלים הבכירים מגיעים באוטובוס לעבודה. האם משפחתו של סקופ גם נוסעת באוטובוס. הסיסמאות של סקופ מתאימות לאחרים אבל לא לו עצמו. עובדי החברה עוזבים אותה מיד כשמוצאים אלטרנטיבה טובה יותר.
חיים , תל אביב  |  17.06.08
4.
כל הכבוד, מגיע לצ'ק פוינט צל"ש
כל הכבוד סוף סוף חברה שפועלת בהגיון ובאחריות ציבורית. ולא כמו כל חברות ההייטק ועוד רבות מהחברות הגדולות במשק שנותנות לעובדים רכבי ליסינג עםדלקן לשמוש חופשי ובזה תורמות לבזבוז דלק מיותר ולצפיפות על הכבישים. כי אותם עובדים לא אכפת להם מה צריכת הדלק של המכונית או מה מחיר הדלק. והם אפילו מתגאים בזה בהתבתאויות כגון:"יש לי את רכב השטח הטוב בעולם -מאזדה 3 בליסינג",או "הרכב שלי הכי חסכוני בעולם -אני לא משלם כלום על הדלק" ועוד מתפלאים שבמדינת ישראל אף אחד לא עושה עניין ממחיר הדלק, כמובן שזה יהיה המצב כאשר 70% ויותר מכמות המכוניות על הכביש מאז שנת 2000 ואילך הם רכבי ליסינג.
h צפון , קריות  |  12.06.08
3.
וכיצד אגיע לעבודה מעמק יזרעאל לנתניה? ברכבת או באוטובוס? שעתיים לכל כיוון !!
אז תפסיקו לכשכש, אני משלם על הליסינג ובלעדיו לא היתה לי עבודה. חשבון: 95 קמ לכל כיוון 5 ימים בשבוע ==> 950 קמ בסוף שבוע ממוצע אני נוהג 200 קמ א ב ל !!! אם זה הייה ריכבי הפרטי היתי נוהג 199 קמ --> כי לא אשאר עם ילדי בבית כל שבת אלא היתי יוצא לבלות בכל מקרה. לכן הטיעונים של (1) הם ילדותיים!! אני משלם ותורם $ למדינה בברכה, אני היצרן והלא קשקשן !! יהודה
yehuda , Zevulun  |  11.06.08
לכל התגובות