אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בגלל מחיר הסולר - מועצת המובילים תשבש התנועה בכבישים מיום ה' צילום: אביגיל עוזי

בגלל מחיר הסולר - מועצת המובילים תשבש התנועה בכבישים מיום ה'

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן-הרוש: כל הנסיונות להידברות עם הממשלה להוריד את המס על הסולר עלו בתוהו, וביום חמישי נתחיל לשבש את התנועה בכבישים שונים

15.06.2008, 13:08 | ליאור גוטמן

מועצת המובילים מתכוונת לגרום לשיבושי תנועה ברחבי הארץ החל מיום חמישי הקרוב, כחלק מהמאבק להורדת המס על מחיר הסולר, בדומה לצעדים שננקטו במקומות שונים באירופה. כך נודע ל"כלכליסט".

 "ביום חמישי הקרוב נצא לפעולה ראשונה", מזהיר יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן-הרוש, שאמר עוד כי "אנו מסרבים לחשוף את המקום בו יתקיימו השיבושים".

לדברי בן-הרוש, הם החליטו על כך לאחר שכל הניסיונות להידברות אל מול גורמי הממשלה עלו בתוהו: "יש לנו עשרות אלפי פעילים במפלגות השונות שיביעו את קולם ביום הבחירות. הממשלה מתעלמת מאיתנו אז אנחנו נתעלם ממנה. בשביתה הקודמת, בשנת 2003, סגרנו מסופי דלק וחלק מהנמלים. לאחר מספר ימים הגענו לפשרה בנושא מחיר הדלק".

בן-הרוש מוסיף, שמספר חברות בתחום עומדות על סף פשיטת רגל כתוצאה מעליית מחירי הדלקים: "קיבלתי פנייה מחברת אוטובוסים שמחזיקה צי של 70 מכוניות בבקשה לעזרה, כיוון שבעליה לא יכולים להעביר לעובדים את משכורת יוני", אמר.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
סירוב הממשלה להוריד המס על הסולר
סירובה של הממשלה מבטאת מצד אחד חלמאות , מצד אחר עושק, אשר מציבים אותה כקטליזטור ש: 1. המגביר את תופעת ה"חאפרים" העובדים במזומן ומעלימים הכנסות מהמדינה כשלפחות חלק מהסיבה לתופעה היא צימצום דראסטי של ההכנסה הנקייה כתוצאה מהעליות הדרמטיות בסולר, ואי רצונה של הממשלה לבטל את המס עליו. 2.מעצים את התופעה של טיפול ותיקון הרכב בחלפים לא בטיחותיים במוסכים לא מורשים, ומכאן לסיכון ממשי של חיי אדם בכבישים. הפרדוכס החלמאי: סירוב הממשלה להקל בנטל המס מביא לצימצום המס המשולם על העבודה עקב העדפתם של הנהגים/הקבלנים להגדיל את הכנסתם על מנת לשרוד. העדפה זו פוגעת במוסכים המורשים שהכנסתם מצטמצמת, הבטיחות יורדת והפגיעה באוכלוסיה עולה הן בכמות והן באיכות , אוכלוסיה זו תהפוך למוגבלת ותייצר פחות הכנסה ותוצאה של כך תהיה: א. פחות הכנסות ממיסים למדינה , ב. המדינה נושאת בחלק נכבד מהוצאות הטיפול באוכלוסיה כזו. המסקנה הנחרצת היא שלא מדובר בחלמאות פשוטה, אלא בחלמאות- על .
19.06.08
12.
לשבש את התנועה ו......
הגיע הזמן אכן לשבש את התנועה ולהפגין נגד עליית מחירי הדלק לתחבורה הציבורית.את זאת היו צריכים לעשות מזמן.אדון פריד יו"ר ארגון המוןניות עד היום לא עשה כלום למען נהגי המוניות,מעולם לא שאל ומעולם לא ראינו אותו בתחנת מוניות,מעניין איך נזכר להתעורר עכשיו. גבר שני צריך גם מלבד שיבוש התנועה,לחסום את כל תחנות הדלק ולא לאפשר מכירת דלק ביום השביתה.בעלי התחנות הם קרטל של אנשים שמתאמים בינהם את מכירי הדלק וחושבים יום יום איך להכנס לכיסו של הנהג ולעשות רווח. הפכנו להיות המפרנסים של תחנות הדלק.הפעם צריך ללכת עד הסוף.או שיורידו את מחיר הדלק או שיקבלו שיבושים בכל הארץ ללא רחמים.
שלומי , חיפה  |  17.06.08
11.
האם הפעם באמת נעשה מעשה ?
מחיר הסולר שבר את כול שיאי השיאים, והסוף לא נראה. אין ספק שאנו משלמים את מחיר תאוות הבצע של ממשלתנו היקרה תרתי משמע. האם הפעם לא נסתפק בדיבורים בלבד ? האם נהיה לעמוד האש לפני המחנה ? האם נראה לעם היושב בציון, הסובל תחת נטל המחיה, איך פעם אחת ולתמיד מזיזים משהו במדינה הזאת ?
איציק , קריות  |  16.06.08
10.
לעצור את כל רכבי ההסעות
לעצור את כל רכבי ההסעות. אנחנו רוכשים את הרכב במחיר מלא { לא כמו נהגי המוניות}. אנחנו חייבים לעבוד רק דרך משרד שעושק אותנו { 30% במקרה הטוב}. אנחנו נאלצים לשלם בכל שבוע מחיר אחר לסולר, כאשר מחיר הנסיעה שאנחנו מקבלים מהעיריה או ממזמין הנסיעה הינו מחיר שנקבע במכרז לתקופה של שלוש שנים ובלי להתחשב בגורמים משתנים כמו הסולר אלא רק במדד שלא משקף את המציאות.
ישראל , תל אביב  |  15.06.08
לכל התגובות