אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מזרחי-טפחות יקצה השנה כ-10%-12% מתקציב הפרסום לאינטרנט צילום: עמית שעל

מזרחי-טפחות יקצה השנה כ-10%-12% מתקציב הפרסום לאינטרנט

מדובר בגידול קל לעומת השנה שעברה. סמנכ"ל השיווק של הבנק, נעמה גת: הגידול של האינטרנט יהיה על חשבון מדיות אחרות

15.06.2008, 14:38 | מיטל זדה

"בנק מזרחי-טפחות יקצה כ-10%-12% מתקציב הפרסום שלו השנה לטובת האינטרנט". כך אמרה ל"כלכליסט" נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של הבנק.

לדברי גת מדובר בגידול של הפניית הפרסום למדיום זה, "הצמיחה בפרסום באינטרנט היא איטית, אך עקבית. "מבחינתו ההפנייה של תקציבים למדיום האינטרנטי כוללת גם השקעה במנועי חיפוש, באתר של הבנק, הפניות לאתר הבנק ועוד".

עם זאת הוסיפה גת כי תקציב הפרסום של הבנק לא צפוי לגדול, כך שהגידול של האינטרנט יהיה על חשבון מדיות אחרות. "מדיה שלא מייצרת לי לידים, אינה חלק מתמהיל הפרסום שלי" הסבירה.

תקציב השיווק של הבנק, כפי שפורסם בדו"חות הכספיים של הבנק, עמד על 40 מיליון שקל ב-2007, היקף דומה להוצאה השיווקית שצפוי להוציא הבנק ב-2008.

ההשקעה באינטרנט ככלי פרסום תבוא לידי ביטוי גם בקמפיין תדמיתי חדש שיעלה הבנק לשירותי המשכנתאות. הקמפיין, באמצעות ראובני-פרידן, יעלה בטלוויזיה, ברדיו, עיתונות ואינטרנט בהשקעה של 3 מיליון שקל, תחת הסיסמא: "בהחלטה חשובה כמו משכנתא, אתם חייבים להתייעץ עם המומחים".

עוד הוסיפה גת, כי לראשונה יאחד הקמפיין החדש את הקו הפרסומי של שני המותגים: מזרחי וטפחות. מדובר בפעם הראשונה בו הבנק משתמש באותם שחקנים המופיעים בקמפיין של מזרחי גם לטובת טפחות, שמתמחה במשכנתאות.

תגיות