שביעות הרצון של נוסעים אמריקאיים מחברות תעופה: הנמוכה ביותר זה שלוש שנים
מחקר של J.D. Power and Associates מגלה: חברת ג'ט בלו דורגה במקום הגבוה ביותר זו השנה הרביעית ברציפות, ובקרב החברות המסורתיות - אלסקה איירליינס וקונטיננטל במקום הגבוה ביותר
שביעות הרצון של הנוסעים האמריקאים מתעשיית התעופה צנחה לרמתה הנמוכה ביותר זה שלוש שנים - כך עולה ממחקר שביעות רצון מחברות תעופה בצפון אמריקה שהציגה אתמול (ג') J.D. Power and Associates.
המחקר מבוסס על נתונים שמסרו כ-20 אלף נוסעים שטסו בחברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה בין אפריל 2007 למרץ 2008.
המחקר בדק שביעות רצון כללית של הנוסעים בכמה קריטריונים בהם מחיר, צוות אווירי, שירותים בתוך הטיסה, כלי הטייס, העלייה למטוס, הירידה מהמטוס והטיפול בתיקים, צ'ק-אין והזמנות.
חברת הלואו קוסט ג'ט בלו דורגה במקום הגבוה ביותר זו השנה הרביעית ברציפות, ובמקום הגבוה ביותר בין מובילי הלואו קוסט בלבד זו השנה השלישית ברציפות.
מבין החברות המסורתיות דורגו אלסקה איירליינס וקונטיננטל במקום הגבוה ביותר. קונטיננטל מדורגת במקום הגבוה ביותר בדירוג זה זו השנה השלישית ברציפות. דלתא דורגה במקום השני, ואחריה אייר קנדה, אמריקן איירליינס, יו. אס. איירווייס ונורת'ווסט ויונייטד.
המחקר מצא ששביעות הרצון מגורמים "אנושיים", כולל קבלת מידע, שירות אדיב ועזרה של סוכני הזמנות הכרטיסים, עובדי הצ'ק-אין והצוות אווירי, ירדה בצורה דרמטית מהשנה הקודמת, וכי חוסר שביעות הרצון מהגורמים ה"אנושיים" נמוך יותר מפי 2 מחוסר שביעות הרצון מגורמים הקשורים במחיר.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה