אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שביעות הרצון של נוסעים אמריקאיים מחברות תעופה: הנמוכה ביותר זה שלוש שנים צילום: בלומברג

שביעות הרצון של נוסעים אמריקאיים מחברות תעופה: הנמוכה ביותר זה שלוש שנים

מחקר של J.D. Power and Associates מגלה: חברת ג'ט בלו דורגה במקום הגבוה ביותר זו השנה הרביעית ברציפות, ובקרב החברות המסורתיות - אלסקה איירליינס וקונטיננטל במקום הגבוה ביותר

18.06.2008, 18:26 | יסמין גיל

שביעות הרצון של הנוסעים האמריקאים מתעשיית התעופה צנחה לרמתה הנמוכה ביותר זה שלוש שנים - כך עולה ממחקר שביעות רצון מחברות תעופה בצפון אמריקה שהציגה אתמול (ג') J.D. Power and Associates.

המחקר מבוסס על נתונים שמסרו כ-20 אלף נוסעים שטסו בחברות התעופה הגדולות בצפון אמריקה בין אפריל 2007 למרץ 2008.

המחקר בדק שביעות רצון כללית של הנוסעים בכמה קריטריונים בהם מחיר, צוות אווירי, שירותים בתוך הטיסה, כלי הטייס, העלייה למטוס, הירידה מהמטוס והטיפול בתיקים, צ'ק-אין והזמנות. 

נוסעים בתור לטיסה. נמצא שהגורמים האנושיים משפיעים על שביעות הרצון יותר מהמחיר, צילום: בלומברג נוסעים בתור לטיסה. נמצא שהגורמים האנושיים משפיעים על שביעות הרצון יותר מהמחיר | צילום: בלומברג נוסעים בתור לטיסה. נמצא שהגורמים האנושיים משפיעים על שביעות הרצון יותר מהמחיר, צילום: בלומברג

חברת הלואו קוסט ג'ט בלו דורגה במקום הגבוה ביותר זו השנה הרביעית ברציפות, ובמקום הגבוה ביותר בין מובילי הלואו קוסט בלבד זו השנה השלישית ברציפות.

מבין החברות המסורתיות דורגו אלסקה איירליינס וקונטיננטל במקום הגבוה ביותר. קונטיננטל מדורגת במקום הגבוה ביותר בדירוג זה זו השנה השלישית ברציפות. דלתא דורגה במקום השני, ואחריה אייר קנדה, אמריקן איירליינס, יו. אס. איירווייס  ונורת'ווסט ויונייטד.

המחקר מצא ששביעות הרצון מגורמים "אנושיים", כולל קבלת מידע, שירות אדיב ועזרה של סוכני הזמנות הכרטיסים, עובדי הצ'ק-אין והצוות אווירי, ירדה בצורה דרמטית מהשנה הקודמת, וכי חוסר שביעות הרצון מהגורמים ה"אנושיים" נמוך יותר מפי 2 מחוסר שביעות הרצון מגורמים הקשורים במחיר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות