אריה ארד לשלמור-אבנון-עמיחי על מודעת פרסום
מדובר במודעת הפרסום של אורנג', אורנג' sms, שקראה אנשים שלא לשלוח sms בנהיגה
19.06.2008, 12:19 | מיטל זדה
מודעת הפרסום של אורנג', "אורנג' SMS" מבית שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה באריה ארד בפסטיבל קאן היוקרתי.
המודעה קראה לאנשים שלא לשלוח סמס בנהיגה, בשל הסכנה הכרוכה בכך. צור גולן, מנהל הקריאטיב של המשרד: "מדובר בזכייה חלומית לענף הפרסום הישראלי בכלל ולנו בפרט, אנחנו מבטיחים להמשיך לטפל בנושא החשוב הזה".
מדובר בפעם הראשונה בה משרד ישראלי זוכה בקטגוריית הפרינט. שלמור-אבנון-עמיחי הצליח בפסטיבל הנוכחי לזכות באריה זהב, כסף וארד בקטגוריות שונות עבור אותה עבודה- מהלך הדממת האינטרנט ועתה הוא זוכה באריה ארד (מקום שלישי) בקטגוריית הפרינט.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה