אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קאדבורי עמדה ביעדי המכירות השנתיים למרות העלאת מחירים צילום: בלומברג

קאדבורי עמדה ביעדי המכירות השנתיים למרות העלאת מחירים

המכירות ברבעון השני צפויות להיות "מעט גבוהות יותר" מברבעון הראשון, שבו נרשמה עלייה של 7% במכירות. קאדבורי צופה שגידול של 5% עד 6% בהוצאותיה על סחורות עד סוף השנה יכביד עליה במחצית השנייה של השנה

19.06.2008, 15:32 | סוכנויות הידיעות

קאדבורי, יצרני דברי המתיקה הגדולה בעולם, דיווחה על עמידה ביעדי המכירות השנתיים, למרות עליית המחירים ובזכות הגידול בביקוש למסטיק נטול הסוכר 'טרידנט' בארה"ב.

לפי הודעת החברה, המכירות ברבעון השני צפויות להיות "מעט גבוהות יותר" מברבעון הראשון, שבו נרשמה עלייה של 7% במכירות. זאת בניקוי רכישות ותנועות בשער החליפין, ועם שולי רווח הגבוהים ב-1.5% לפחות מאלו של השנה שעברה.

סמנכ"ל הכספים של החברה, קן האנה, אמר כי הגידול ברווחים ובהכנסות, עם זאת, צפוי להצטמצם במחצית השנייה של השנה, בעיקר בשל התייקרות מחירי הנפט.

לאחרונה ערכה קאדבורי מספר שינויים במדיניות החברה - היא העלתה את מחיר שוקולד החלב 'דיירי מילק', קיצצה את סכום המשכורות שהיא משלמת ב-15% והעבירה את משרדיה הראשיים מלונדון, בעקבות התייקרות מחירי החלב והקקאו.

מטרת החברה היא להגדיל את מכירות הממתקים בשיעור שנתי של 4% עד 6% ולעלות את שולי הרווח "לאמצע מספרי העשרה" עד 2011.

קאדבורי צופה שגידול של 5% עד 6% בהוצאותיה על סחורות עד סוף השנה יכביד עליה במחצית השנייה של השנה. האנה אמר שהחברה מעריכה שמחירי הדלק ינועו בין 130-135 דולר לחבית במחצית השנייה של 2008, לעומת מחיר ממוצע של 100 דולר במחצית הראשונה. התייקרות זו תגרום לעלייה בהוצאות האריזה, האנרגיה וההובלה של החברה.

 

מניית קאדבורי עלתה רשמה הבוקר עלייה של 1.3% בבורסת לונדון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות