אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוד הישגים למשרדי הפרסום הישראליים בפסטיבל קאן צילום: אוראל כהן

עוד הישגים למשרדי הפרסום הישראליים בפסטיבל קאן

שלמור-אבנון-עמיחי עלה עם פיינליסט אחד בקטגורית הסרטים, לסרטון וודסטוק של ביטוח ישיר. אדלר-חומסקי עלה עם 2 פיינליסטים עבור קמפיין ברליץ ומקאן אריקסון עלה עם 2 פיינליסטים אף הוא עבור קמפיין וולוו

20.06.2008, 10:49 | מיטל זדה
היום (ו') פורסנו הפיינליסטים בקטגוריית הסרטים בפסטיבל קאן - הקטגוריה היוקרתית ביותר בפסטיבל. משרדי הפרסום הישראליים ממשיכים לקצור הישגים בפסטיבל.

שלמור-אבנון-עמיחי עלה עם פיינליסט אחד בקטגוריה, לסרטון וודסטוק של ביטוח ישיר.

אדלר-חומסקי עלה עם 2 פיינליסטים עבור קמפיין ברליץ. מקאן אריקסון עלה עם 2 פיינליסטים אף הוא עבור קמפיין וולוו.

מחר בערב, ביום האחרון של הפסטיבל, יוכרזו הזוכים בקטגוריה.

אריה הזהב הוענק ביום שני השבוע לחברת האינטראקטיב הישראלית Y&R אינטראקטיב, השייכת לשלמור-אבנון-עמיחי. מהלך האינטרנט שזוכה בפרס הוא הדממת האינטרנט שהגו במשרד הפרסום לציון שנה לחטיפת החיילים בלבנון בקטגוריית. הפרומושןאריה הזהב הוא הפרס היוקרתי ביותר בעולם הפרסום הבינלאומי, ועד כה זכו שני משרדים ישראליים בלבד בפרס במהלך השנים.

תגיות