אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ"ל השיווק של ישיר בית השקעות פורש מתפקידו

סמנכ"ל השיווק של ישיר בית השקעות פורש מתפקידו

בלעדי: אביעד בר-סלע עוזב לאחר שלוש שנים בתפקיד. במייל שנשלח לעובדי החברה נכתב: "אביעד היה שותף משמעותי בבניית והשקת המותג. בימים הקרובים נודיע על מינוי מחליף"

21.06.2008, 22:20 | הדר רז
אביעד בר-סלע, סמנכ"ל השיווק של ישיר בית השקעות מקבוצת ביטוח ישיר, עוזב את תפקידו לאחר שלוש שנים בתפקיד. עדיין לא ידוע לאן יעבור בר-סלע, אך ייתכן שישתלב בתפקיד אחר בתוך הקבוצה.

טרם הצטרפותו לישיר בית השקעות, כיהן בר-סלע כמנהל מותג האינטרקאטיב של מפעל הפיס. בעבר עסק בתפקידי פיתוח עסקי ואסטרטגיה בחברות הייטק, וכדילר בכיר בחדר עסקאות מט"ח בבנק דיסקונט. לבר-סלע תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ותואר ראשון בכלכלה, שניהם מאוניברסיטת בר אילן.

במייל שנשלח בשבוע שעבר לכל עובדי בית ההשקעות נכתב: "אביעד בר-סלע שהיה אחראי על בניית מותג ישיר בית השקעות מקבוצת ביטוח ישיר והשקתו פורש לאחר שלוש שנים בתפקיד. כסמנכ"ל השיווק אביעד היה שותף בפיתוח והשקת מוצרים חדשניים ופורצי דרך, כמו קרנות הפוקוס, גמל חכם ועוד. אביעד היה שותף משמעותי בבניית והשקת המותג וערכיו ומיצוב בית ההשקעות כגוף מוביל בשוק הפיננסי. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. בימים הקרובים נודיע על מינוי מחליף לסמנכ"ל השיווק".

תגיות