אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: ברייק הזהב בגמר "המטבח" נמכר ליוטבתה תמורת 100 אלף שקל צילום: אלירן אביטל

בלעדי: ברייק הזהב בגמר "המטבח" נמכר ליוטבתה תמורת 100 אלף שקל

סרטון הפרסומת של יוטבתה, באורך של 50 שניות, ישודר רגע לפני ההכרזה על הזוכה בתוכנית הריאליטי של קשת, שתשודר מחר (ג') בערב

23.06.2008, 12:40 | מיטל זדה ועירית יוסילביץ'

ברייק הזהב בתוכנית הגמר של המטבח נמכר ליטבתה, תמורת סכום המוערך ב-100 אלף שקל. כך נודע ל"כלכליסט".

סרטון הפרסומת של יטבתה, באורך של 50 שניות, ישודר רגע לפני ההכרזה על הזוכה בתוכנית הריאליטי של קשת, שתשודר מחר (ג') בערב. ביטבתה אישרו את רכישת הברייק.

הפרסומת, מבית שלמור-אבנון-עמיחי, נרכשה ע"י יונייטד, והיא תקדם את משקאות חלב יטבתה.

עוד נודע, כי במסגרת תוכנית הגמר, ישלמו המפרסמים כ-1,600 שקל עבור כל נקודת רייטינג שתשיג התוכנית. פרק הגמר, שיחתום את העונה הראשונה, יכלול 5 הפסקות לפרסומות, בהן ישודרו כ-60 פרסומות עבור 30 מפרסמים שונים.

פרק הגמר יכריע מי מבין שלושת הפיינליסטים שצלחו את מטבחו של השף עזרא קדם יקבל את ההזדמנות לנהל במשך שנה מסעדת שף במתחם "ארמונות הרודס" באילת.

תוכנית הריאליטי המטבח החלה את העונה עם רייטינג פושר יחסית. למרות מתקפת פרומואים מאסיבית, הפרק הראשון לא הצליח לעבור את רף ה-20%. בדומה לתוכניות ריאליטי רבות, ככל שהתקדמו השלבים חל שיפור גם בנתוני הצפייה.

לפני מספר שבועות, לקראת עליית כוכב נולד 6, העבירה קשת את המטבח למשבצת השידור של ימי שלישי, מה שלא השפיע כמעט על נתוני הצפייה. הרייטינג הממוצע של העונה עומד על 20% בקרב משקי בית בכלל האוכלוסייה. בקשת מרוצים מהנתונים ונראה כי המטבח צפויה לשוב לעונה נוספת.

תגיות