אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של ג'ילט בארץ עובר מפוגל לגיתם צילום: יוסי רוט

תקציב הפרסום של ג'ילט בארץ עובר מפוגל לגיתם

תקציב הפרסום של גי'לט בארץ עובר לגיתם BBDO בעקבות הודעת פרוקטר אנד גמבל העולמית על מעבר תקציב ג'ילט, דורסל ובראון ל-BBDO

03.07.2008, 12:33 | מיטל זדה
בעקבות מעבר תקציב ג'ילט העולמי לסוכנות הפרסום BBDO, תקציב הפרסום בארץ יעבור מפוגל אוגילבי לגיתם BBDO.

חברת פרוקטר אנד גמבל העולמית הודיעה השבוע כי מה-1 ביולי 2008, תקציבי הפרסום של ג'ילט, דורסל ובראון יעברו לטיפולה של סוכנות הפרסום הבינלאומית BBDO .בעקבות כך, יחל השינוי גם בארץ.

מדובר בהמשך הליך האינטגרציה של חברת פרוקטר שרכשה את ג'ילט בשנת 2005. עתה היא גם מרכזת את התקציב פרסום, לאחר שזה התחלק בין BBDO לאוגליבי.

הטיפול בתקציב רכש המדיה של פרוקטר וג'ילט לא ישתנה, ויישאר בזניט מדיה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות