אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סטימצקי רוצה להיות בית לאמנים ישראלים - מרחיבה פעילות בתחום המוזיקה צילום: אביגיל עוזי

סטימצקי רוצה להיות בית לאמנים ישראלים - מרחיבה פעילות בתחום המוזיקה

יבוצע מיתוג מחדש לרשת המוזיקה צליל, שנמצאת בבעלות סטימצקי, וזאת בעלות של כ-8 מיליון שקל. החנויות יעוצבו בקונספט חדש ויעוצב לוגו חדש ומשוףף לשתי החברות

08.07.2008, 15:57 | אורנה יפת

המיזוג בין רשת חנויות הספרים סטימצקי לרשת המוזיקה צליל יוצא לדרך: החברות הודיעו על מיתוג מחדש לצליל, שנמצאת כיום בבעלות סטימצקי.

המהלך יבוצע בהשקעה של כ-8 מיליון שקל ובמסגרתו יעוצבו החנויות בקונספט חדש, עמדות של צליל יוקמו בסניפי הרשת, וכן יושק לוגו חדש המשותף לשתי החברות וכרטיס חבר מועדון. זאת בנוסף ל-20 סניפים עצמאיים של צליל שפועלים כיום. 

בשנה הקרובה מתכננות צליל וסטימצקי להוביל יחד פרויקטים מוסיקליים, לתת במה לאמנים, לקדם הופעות ואף למכור כרטיסים למופעים בסניפי צליל. חנות הדגל של החברה תיפתח בקרוב בקניון רמת אביב, על שטח של 140 מ"ר. "הקרב הבא יהיה על האמנים", אמרה איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי. "נשיק דיסקים של אמנים ישראליים בבלעדיות למשך חודשיים".

בנוסף, סטימצקי חתמה על הסכם לרכישת 60% ממניות חברת I-cool. קיום העסקה מותנה בסיום בדיקת נאותות של החברה. כיום ישנם לרשת שלושה דוכנים - האחד בקניון עזריאלי בתל אביב, השני בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה והשלישי בסינמה סיטי בגלילות. הרשת מאפשרת האזנה והורדה חוקית של קבצי מוזיקה ישירות למכשיר הלקוח. "אנחנו מתכוונים לפרוס את הרשת ל-10 עד 15 דוכנים ובוחנים הפעלת הקונספט גם בחו"ל", אמר מיכה יוגב, מנכ"ל רשת צליל.

בימים אלה מציעה מתחרתה של סטימצקי, רשת צומת ספרים, מבצע של ספר שני בשקל אחד. בראל, שנתבקשה להגיב על המבצע ולומר האם סטימצקי מתכננת מבצע דומה אמרה: "אנחנו לא נמכור דיסק בשקל ולא נמכור ספר בשקל. אחת הסיבות שסטימצקי מכרה חלק ממניותיה בכתר זה בגלל שאני לא מאמינה בלהציף את החנויות בספרים של מו"ל אחד ולמכור אותם בשקל. לסטימצקי יש מחויבות מעבר לשקל בודד וגם בלי למכור במחיר כזה ולעשות זילות לענף הספרים, הרווח הגולמי שלנו הכי גבוה בשנה האחרונה".

צומת ספרים מסרה בתגובה: "בשנת 2007 מכרה הרשת 10 מיליון ספרים. בחודשים האחרונים, לאור מבצע ספר שני בשקל, מכירותיה נסקו לשיאים שטרם נראו בענף. הרשת רואה בהצלחה זו הצבעת אמון של ציבור הצרכנים ותמשיך לחפש דרכים יצירתיות לשווק כמה שיותר ספרים לכמה שיותר אנשים".

תגיות