אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוקץ: מצביעים ברגליים ובאוזניים

עוקץ: מצביעים ברגליים ובאוזניים

החרם על שפע שוק לימד את המגזר החרדי כיצד לכופף חברות במגרש החילוני

09.07.2008, 06:48 | גלי ברגר

אתמול פורסם בעיתונות החילונית שהעדה החרדית מאיימת בחרם על חברת יוניליוור, יצרנית תלמה והמשווקת בין היתר של דאב ופינוק. הסיבה: השדיים החשופים של הדי.ג'יי ההונגריה ניקי בלוצ'י. יוניליוור, שכבר ספגה לא מעט ביקורת על קמפיינים ומהלכים קודמים שערכה עבור דאודורנט הגברים אקס, פתחה את העונה במסיבה סליזית במיוחד בכיכובה של בלוצ'י, שזכתה לסיקורים נרחבים.

את האיום בחרם השמיעו בכירי העדה החרדית בתוכנית ברדיו קול חי. לא חלף זמן רב עד שהתסיסה במגזר שבכלל לא רואה טלוויזיה או עיתונים חילוניים, הגיעה לעמודים הראשיים ולאתרים. משרד יחסי הציבור של רדיו קול חי אף דאג להעביר את עיקרי הדברים למי שפספס.

למהירות זליגת המידע בין שני המגזרים ובין כלי התקשורת אחראית במידה לא מבוטלת פרשת שפע שוק. האיום בחרם חרדי על הרשת בגלל הפעלת AM:PM בשבת פגע באופן כבד במכירות הרשת במגזר. כל התפתחות, כל התבטאות וכל ידיעה בעיתון "המודיע" מיד זוכה לעניין אצל החילוניים. רבני המגזר, ובעיקר מזכיר הוועדה לקדושת השבת הרב יצחק גולדנופף, הפנימו את כללי המשחק. את הלחץ האמיתי על החברות הם יפעילו פעם אחת כשהקהל החרדי יצביע ברגליים, ופעם שנייה באוזניהם של הצרכנים החילוניים.

תגיות