אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
21 ישראלים ישפטו בתחרות הקד"ם הבינ"ל ה-Globes Awards צילום: דנה ליבר

21 ישראלים ישפטו בתחרות הקד"ם הבינ"ל ה-Globes Awards

33 קמפיינים ישראליים עלו לגמר בתחרות הנחשבת למובילה בעולם בתחום הקד"מ. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד

13.07.2008, 11:17 | מיטל זדה
21 מנהלים בכירים בתחום השיווק, הפרסום וקידום המכירות בישראל, ישפטו השנה את הקמפיינים שעלו לגמר העולמי של תחרות הקד"מ הבינלאומית ה-Globes Awards. השופטים הישראליים הם הילית מגד, מיכל גולדמן, אלי פייגלין, יזהר אפרתי, גיל ישראלי, שי אלמוג, גדעון עמיחי, ארז בהט, אראל ברקאי, שלומי לחנה, דור סלע, דוד טמיר, שמואל ורשבסקי, איל דונסקי, אבישג רגר, נפתלי יחילצ'וק, צחי ראובני, אייל נאור, יוש פורת, שמחה סיגן וג'ואי סרוסי.

33 קמפיינים ישראליים מתחום הקד"מ עלו לגמר בתחרות. מדטובר בקמפיינים של החברות טרגט מרקט, אינטלקט, גיתם BBDO, לעומק התודעה, כפיים, מאש וסוכנות קידום המכירות.

ה-Globes Awards נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם, והיא מאורגנת על ידי הארגון האמריקאי של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב-16 קטגוריות,  ביניהן הקמפיין הרב שיטתי הטוב ביותר, הקמפיין הטוב ביותר למטרות צדקה, והקמפיין הטוב ביותר שבוצע בתקציב נמוך במיוחד.

תגיות