אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חתמה על הסכם שת"פ עם סטור נקסט

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חתמה על הסכם שת"פ עם סטור נקסט

ההסכם יאפשר ללמ"ס לשפר את מנגנוני הבקרה ולעקוב אחרי מגמות בשוק מוצרי הצריכה. הנתונים לא ייכנסו בשלב זה למדד המחירים לצרכן ולא יחליפו נתונים קיימים

15.07.2008, 15:26 | אורנה יפת

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת סטור נקסט, שיאפשר ללשכה לקבל נתונים ולעקוב אחר המגמות בשוק מוצרי הצריכה בארץ, על סמך נתוני מכר המתקבלים ישירות מהקופות בנקודות המכירה.

הנתונים לא ייכנסו בשלב זה למדד המחירים לצרכן ולא יחליפו נתונים קיימים, אך יאפשרו ללמ"ס לשפר את מנגנוני הבקרה על סעיפי המוצרים במדד המחירים לצרכן ויעזרו במחקר ובמדידת דפוסי הצריכה של משקי הבית ושינויי המחירים של סל המוצרים והשירותים. מהלמ"ס נמסר, כי צעד זה נעשה במסגרת מדיניות האוצר לביצוע של מיקור חוץ, ובשלב זה לצרכי בקרה בלבד.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה משמשת כגוף סטטיסטי המספק מידע לציבור בתחומי חברה, דמוגרפיה, בריאות, כלכלה, מסחר ותעשייה. הלמ"ס אמונה, בין היתר, על פרסום מדד המחירים לצרכן מידי חודש.

חברת סטור נקסט הינה חברה לשירותי מידע, ניהול קמעונאי ומסחר אלקטרוני (B2B), ברשתות שיווק, קמעונאים פרטיים וספקי מזון. החברה מנהלת קטלוג פריטים ומערכות ניהול המקשרות מעל ל-1500 חנויות עם למעלה מ-1500 ספקים בענף הכולל שוק פרטי ומאורגן בהיקף מכר שנתי של למעלה מ 24 מיליארד שקל, המהווים כ-70% מסך המכר הקמעונאי בשוק מוצרי הצריכה בישראל.

תגיות