אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רומנו: "חשוב לאל על לחזק את נאמנות הציבור החרדי" צילום: צביקה טישלר

רומנו: "חשוב לאל על לחזק את נאמנות הציבור החרדי"

מנכ"ל אל על דיבר בכנס מנהלים חרדים. יו"ר פורום המנהלים, ד"ר שלמה נס: במגזר כ-135 בתי אב עם כוח קנייה של 10 מיליארד שקל בשנה

16.07.2008, 08:54 | עמית שרביט

"בתי עסק שמנסים להיות גיבורים על חשבון הציבור החרדי לא יצליחו" - כך אמר אתמול ד"ר שלמה נס, יו"ר פורום המנהלים של הציבור החרדי, בכנס מנהלים חרדים שערך עיתון "המודיע" בירושלים. בכנס השתתפו מנהלים מהמגזר החרדי, אנשי עסקים, מנהלי מוסדות, יהלומנים ואנשי נדל"ן. נס: "היחס לציבור החרדי בהיבט הכלכלי משתנה. במגזר החרדי יש כ-135 אלף בתי אב עם כוח קנייה של 10 מיליארד שקל בשנה".

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר בכנס: "חשוב לחברה לחזק את הנאמנות הרגשית של הציבור החרדי כלפיה". לטענתו, אל על היא המותג הישראלי החזק ביותר בקרב יהודים בניו יורק ובלונדון. מנכ"ל בזק אבי גבאי טען שלמעלה מ-90% מהציבור החרדי מחובר לבזק. גבאי סיפר על שיתופי פעולה שהחברה עושה עם ועד הרבנים לענייני תקשורת, במסגרתו השיקה "קו נקי" - שירות המונע להתקשר ליעדים לא רצויים מבחינת הרבנים.

גבאי חשף שחלקה של בזק בהוצאה הממוצעת של משפחה חרדית על תקשורת היא 10% בלבד. בכיר שהשתתף בכנס אמר שאנשי עסקים הקטינו את התרומות למוסדות חרדיים בחודשים האחרונים בשל המשבר העולמי.

תגיות