צילום: מאיר פרטוש
ג. יפית משיקה מדריך "מומלצים" לבתי עסק
המדריך יושק בשיתוף עם דפי זהב בכל עיר בנפרד. גרינברג: "אנחנו רוצים לתת מטרייה לכל העסקים הקטנים שרוצים לפרסם את עצמם אבל אין להם את המשאבים הכלכליים הדרושים לכך"
17.07.2008, 09:16 | אורנה יפת
הפרסומאית יפית גרינברג משיקה בשיתוף עם דפי זהב מדריך לעסקים קטנים תחת השם: "המומלצים של ג. יפית". במדריך, שיושק בכל עיר בנפרד, יוצגו בתי עסק שייכנסו על פי קריטריונים שנקבעו מראש, מתחומי הבית, משפחה, פינוק ובריאות ותחום הרכב. במדריך יופיעו גם כתבות מידע וטיפים בנושאים שונים.
פיילוט לפלטפורמה הפרסומית החדשה נעשה במהלך השנה האחרונה בעיר נתניה. המדריכים הבאים יושקו בתל אביב ובאזור השרון ולאחר מכן בראשון לציון, אשדוד ואשקלון. "אנחנו רוצים לתת מטרייה לכל העסקים הקטנים שרוצים לפרסם את עצמם אבל אין להם את המשאבים הכלכליים הדרושים לכך", אומרת גרינברג.
לדבריה, הכניסה למדריך הראשון היא קלה יחסית כי "רוב העסקים בארץ הם אמינים", אבל בית עסק שהציבור יתלונן עליו לא יוכל להיכנס למדריך השנתי הבא. "מי שיעבור לשנה הבאה יקבל מדבקה של המומלצים", מוסיפה גרינברג, "אנחנו מצפים לשיתוף פעולה גם מצד ציבור הלקוחות שיוכלו לתת פידבק על השירות באינטרנט או בטלפון".
בתי העסק יכולים לבחור לפרסם על פני חצי עמוד או עמוד שלם. ההצטרפות למדריך נעשית בתשלום של כ-10,000 שקל לעמוד פרסום, ולדברי גרינברג, העלות תלויה בעיר בה מושק המדריך, כך שבתל אביב הסכום יהיה גבוה יותר.
"אני רגילה שחברות מסחריות פונות אליי", היא אומרת. "אבל פה זה עובד אחרת. בשנה הראשונה אנחנו פונים לבתי העסק ומציעים להם להצטרף, לאחר שאנחנו בודקים את העסק. פרסום בעיתונות המקומית אינו מספיק לעסקים קטנים ופה יש להם הזדמנות למתג את עצמם".
10 תגובות לכתיבת תגובה