אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ג. יפית משיקה מדריך "מומלצים" לבתי עסק צילום: מאיר פרטוש

ג. יפית משיקה מדריך "מומלצים" לבתי עסק

המדריך יושק בשיתוף עם דפי זהב בכל עיר בנפרד. גרינברג: "אנחנו רוצים לתת מטרייה לכל העסקים הקטנים שרוצים לפרסם את עצמם אבל אין להם את המשאבים הכלכליים הדרושים לכך"

17.07.2008, 09:16 | אורנה יפת
הפרסומאית יפית גרינברג משיקה בשיתוף עם דפי זהב מדריך לעסקים קטנים תחת השם: "המומלצים של ג. יפית". במדריך, שיושק בכל עיר בנפרד, יוצגו בתי עסק שייכנסו על פי קריטריונים שנקבעו מראש, מתחומי הבית, משפחה, פינוק ובריאות ותחום הרכב. במדריך יופיעו גם כתבות מידע וטיפים בנושאים שונים.

ג. יפית. "רוב העסקים בארץ הם אמינים", צילום: מאיר פרטוש ג. יפית. "רוב העסקים בארץ הם אמינים" | צילום: מאיר פרטוש ג. יפית. "רוב העסקים בארץ הם אמינים", צילום: מאיר פרטוש

פיילוט לפלטפורמה הפרסומית החדשה נעשה במהלך השנה האחרונה בעיר נתניה. המדריכים הבאים יושקו בתל אביב ובאזור השרון ולאחר מכן בראשון לציון, אשדוד ואשקלון. "אנחנו רוצים לתת מטרייה לכל העסקים הקטנים שרוצים לפרסם את עצמם אבל אין להם את המשאבים הכלכליים הדרושים לכך", אומרת גרינברג.

לדבריה, הכניסה למדריך הראשון היא קלה יחסית כי "רוב העסקים בארץ הם אמינים", אבל בית עסק שהציבור יתלונן עליו לא יוכל להיכנס למדריך השנתי הבא. "מי שיעבור לשנה הבאה יקבל מדבקה של המומלצים", מוסיפה גרינברג, "אנחנו מצפים לשיתוף פעולה גם מצד ציבור הלקוחות שיוכלו לתת פידבק על השירות באינטרנט או בטלפון".

בתי העסק יכולים לבחור לפרסם על פני חצי עמוד או עמוד שלם. ההצטרפות למדריך נעשית בתשלום של כ-10,000 שקל לעמוד פרסום, ולדברי גרינברג, העלות תלויה בעיר בה מושק המדריך, כך שבתל אביב הסכום יהיה גבוה יותר.

"אני רגילה שחברות מסחריות פונות אליי", היא אומרת. "אבל פה זה עובד אחרת. בשנה הראשונה אנחנו פונים לבתי העסק ומציעים להם להצטרף, לאחר שאנחנו בודקים את העסק. פרסום בעיתונות המקומית אינו מספיק לעסקים קטנים ופה יש להם הזדמנות למתג את עצמם".

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
המלצות אמיתיות
איך היא רוצה לשדר אמינות כאשר את הדירוג שם הספקים קונים בכסף? מה אנחנו מטומטמים? האתר היחידי בארץ שיש בו דירוגים אמינים הוא ask4.co.il רק שם פותחים מכרז ומקבלים הצעות מחיר מספקים. הדיררוגים שם הם רק ממי שסגר עסקה אמיתי באתר ולא מדודה שלו או שהוא קנה את הדירוג בכסף. http://www.ask4.co.il
מיכל  |  19.02.09
9.
רק הכסף ממליץ
רבותי ההמלצה היחידה שקיבלו המוצאים לאור של העלק חוברת מומלצים היא הכסף שלי וכמה שיותר אף אחד או אחת מטעם המוציאה לאור (אייך קוראים לה ?)לא פנה אל רשימת הממליצים שלי כדי לבדוק עימם את יכולותי המקצועיות והציבור לא מטומטם וגם כנראה לא מוכן לשלם מפני שפניות למפרסם שקמותי אשר לו זו העונה בהא הידיעה מספר הפניות אשר נספר על כף יד אחת ועדין נשארת אצבע רעבה כולם למעט אחת נעשו עיי רוכשי מודעות ואנשי מכירות תעבי בצע ופרנסה האחת שפנתה אלי לברור קבלת שרות פנתה כי היא זכרה את שמי מהעונה הקודמת והפרסום כשלעצמו הגיע לעינייה בזמן הנכון והעסק איתנ נעשה אך לא בעקבות ה- עלק המלצה של העלק מגזין של העלק ג. יפית אה נזכרתי ככה קוראים לה שלום לאין מליצים ושלום לחמשת אלפי השקלים
מומלצעלק  |  22.07.08
8.
יפית היקרה, אני כבר לא יכול לראות אותך ......
השימוש האינטנסיבי והקופצני ממותג למותג מזמן חצה את הגבול. יש גבול לכמה אפשר לדחוס אותך לתוך ראשינו. אני גמרתי אומר שכל מה שאת מפרסמת, אני לא קונה. הגעת לנקודה שבה פועלת בתוכי דחיה של קו המוצרים שאת מייצגת. הייתי מציע שתתמקדי בקו אחד בלבד ולא למרוח את כול המוצרים בפירסום חסר ארך, ויותר גרוע מזה, גורם להתנגדות תת הכרתית. אין במסר זה כוונה להמאיט בערכך אלא ציון שהשיתה לא עובדת. סליחה אם פגעתי ברגש כל שהו.
רפי , רעננה  |  19.07.08
7.
על מי אתם עובדים?
נו באמת. מרוב מדריכים לא רואים את היער... יש אינפלציה של מדריכים - אז מי בדיוק ישתמש בו. והכי חשוב, מי התם שיפרסם במדריך שלא ברור מה כח המכירה שלו. עוד נסיון לגזור קופון שמנמן על עסקים קטנים ותמימים. ועם כל הכבוד, המטרייה שיש כאן זה מיקסום המותג ג. יפית - אנחנו נראה אותה בכל מקום...
קובי  |  17.07.08
6.
זה לא יצליח
ג יפית מזוהה עם פרסומות ולא עם בקרת איכות......אף אחד לא יקנה ממנה ההמלצה על עסק ששילם כסף להיכנס למדריך. זה בערך כמו שמשתתף אחר בפאנל בועידה , הראל ויזל מפוקס החליט שלמכור חולצה לסינים זה כמו למכור בקניון הזהב ומשם התחילה הנפילה של פוקס. ככה ג יפית מתחילה לגעת בתחומים שאין לה בם מושג.......ומכאן תתחיל הנפילה
אחד שהשתתף בועידה  |  18.07.08
לכל התגובות