אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תביעה ייצוגית נגד סלקום בעקבות חיוג ל-144 צילום: בועז אופנהיים

תביעה ייצוגית נגד סלקום בעקבות חיוג ל-144

על פי כתב התביעה, החברה גובה מלקוחותיה כספים בגלל שירות הפניית שיחה אוטומטית ב-144 גם אם לא צרכו את השירות. התביעה על סך של כ-180 מיליון שקל

17.07.2008, 11:26 | מארק שון

תביעה ייצוגית נגד סלקום על סך כ-180 מיליון שקל הוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א בשל גבייה של שירות שלא ניתן.

מכתב התביעה עולה, כי סלקום גובה מלקוחותיה, מפברואר 2007 ועד היום, כספים שלא כדין בגלל שירות הפניית שיחה אוטומטית ב-144 גם כאשר הלקוח אינו צורך את השירות, וזאת תוך הטעיה של ציבור לקוחותיה. עופר גלבוע, התובע הייצוגי, טוען כי מסיבות לא מוסברות סלקום שינתה את שיטת החיוב, כך שהיא גובה סכום כולל של 2.45 שקל - בין אם השתמשת בשירות ובין אם לאו - בניגוד לנהוג בתחום הסלולר על ידי חברות מתחרות ובניגוד גמור למה שנקבע בתנאי השירות באתר החברה.

מכתב התביעה עולה עוד, כי לאחר גילוי החיוב סלקום שינתה את הנוסח של תנאי השירות, כדי להתאימו לחיוב.

עוה"ד לירן זילברמן וזיו גרומן ממשרד עורכי הדין זילברמן, גרומן ושות', אשר הגישו את התביעה בשם גלבוע, מציינים כי מטרתה להפסיק את גביית היתר לאלתר והשבת החלק היחסי של הכספים ששולמו על ידי הלקוחות בגין שירות שהם לא השתמשו בו.

תגיות