צילום: מיכאל קרמר
כאן כן מודיעין: שיתוף פעולה חדש בין גוגל ואגד
גאדג'ט חדש של דף גוגל האישי iGoogle מאפשר שליחת שאלות בשפה חופשית וקבלת תשובות מיידיות לגבי נסיעות בקווי אגד
20.07.2008, 18:52 | אסף גלעד
אגד וחברת גוגל משיקים שירות משותף באמצעות גאדג'ט (יישום קטן) המותקן על דף הגוגל המותאם אישית, iGoogle, והמאפשר קבלת מידע בנוגע לקווי השירות באמצעות שליחת שאלה ב"שפה חופשית". הגאדג'ט החדש של אגד הושק היום, לאחר פיילוט מוצלח שארך כחודש, אשר במסגרתו נרשמו לשירות כ-1000 איש.
המערכת נותנת מענה על כל שאלה רלוונטית, החל ממידע על קווים בין עירוניים וכלה במידע כיצד להגיע מכתובת ספציפית בעיר אחת לכתובת ספציפית בעיר אחרת, כולל זמן הנסיעה המוערך. השירות מאפשר ללקוח לשאול את שאלתו ב"שפה חופשית" במסך החיפוש האישי שלו ולקבל תשובה באותו דף, ללא צורך לעבור לאתר אגד. שאלה לדוגמא: "מהיכל נוקיה בת"א לאצטדיון מלחה בירושלים", "מתחנת רכבת האוניברסיטה לתחנה המרכזית בתל אביב" וכו'. שירות דומה של אגד כבר ניתן באמצעות שליחת הודעת SMS למספר 2800, אלא שהשירות של גוגל יינתן באינטרנט ולכן יהיה ללא תשלום. המידע ניתן ממערכות המידע של אגד ויהיה זהה לחלוטין למידע שיינתן למי שישלח SMS, יחפש את המידע באתר, או יפנה למרכז שירות הלקוחות.
3 תגובות לכתיבת תגובה