טמפו מנסה להחיות את המותג אקווה נובה; משיקה מים בטעמים עם פירות אורגניים
החברה משיקה בקבוקים אישיים בגודל 600 מ"ל בטעמים תפוח-אגס, לימון ודובדבן-תפוח ובתוספת פירות אורגניים בהשקעה של 5 מיליון שקל
טמפו מנסה לחזור לשוק המים בטעמים. לאחר שהיתה הראשונה להיכנס לקטגוריה עם סן בנדטו, שהוזנח והותיר את הבכורה לנביעות שמובילה כיום את השוק עם נביעות פלוס, שבה טמפו לקטגוריית המים בטעמים עם המותג אקווה נובה. החברה משיקה בקבוקים אישיים בגודל 600 מ"ל בטעמים תפוח-אגס, לימון ודובדבן-תפוח ובתוספת פירות אורגניים. ההשקעה: 5 מיליון שקל.
לטמפו לא צפויה כניסה קלה לקטגוריה הזו: החברה נכנסת באיחור, אחרי שהמתחרות נביעות, מי עדן ויפאורה תבורי כבר התבססו בו. נוסף על כך, אקווה נובה הוא מותג רדום יחסית, שמאז שהושק בפברואר 2006 הצליח להגיע לנתח זעום של 8%-9%.
לדברי יואש בן אליעזר, סמנכ"ל השיווק בטמפו, "זה נכון להיכנס לקטגוריה שנמצאת בצמיחה ושהכוחות הפועלים בה נמצאים בהתהוות. המצב שונה מהכניסה הסיזיפית של אקווה נובה לשוק המים המינרליים, שם כבר היה שוק מגובש עם שחקנים חזקים".
יפאורה השיקה את שוופס קליר לפני כשלושה חודשים והצליחה להגיע לנתח מזערי של אחוזים בודדים. בן אליעזר סבור שהקושי של שוופס היה היעדר מותג מים שעליו תוכל להישען עם הכניסה לקטגוריית המים בטעמים.
שוק המים בטעמים בישראל נמצא בצמיחה והקטגוריה נחשבת לאחת הצומחות ביותר בתחום המשקאות, לצד קטגוריית התה הקר. על פי ההערכות, השוק הזה מגלגל 150 מיליון שקל בשנה.
4 תגובות לכתיבת תגובה