אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טמפו מנסה להחיות את המותג אקווה נובה; משיקה מים בטעמים עם פירות אורגניים צילום: דן לב

טמפו מנסה להחיות את המותג אקווה נובה; משיקה מים בטעמים עם פירות אורגניים

החברה משיקה בקבוקים אישיים בגודל 600 מ"ל בטעמים תפוח-אגס, לימון ודובדבן-תפוח ובתוספת פירות אורגניים בהשקעה של 5 מיליון שקל

22.07.2008, 12:48 | אורנה יפת

טמפו מנסה לחזור לשוק המים בטעמים. לאחר שהיתה הראשונה להיכנס לקטגוריה עם סן בנדטו, שהוזנח והותיר את הבכורה לנביעות שמובילה כיום את השוק עם נביעות פלוס, שבה טמפו לקטגוריית המים בטעמים עם המותג אקווה נובה. החברה משיקה בקבוקים אישיים בגודל 600 מ"ל בטעמים תפוח-אגס, לימון ודובדבן-תפוח ובתוספת פירות אורגניים. ההשקעה: 5 מיליון שקל.

לטמפו לא צפויה כניסה קלה לקטגוריה הזו: החברה נכנסת באיחור, אחרי שהמתחרות נביעות, מי עדן ויפאורה תבורי כבר התבססו בו. נוסף על כך, אקווה נובה הוא מותג רדום יחסית, שמאז שהושק בפברואר 2006 הצליח להגיע לנתח זעום של 8%-9%.

לדברי יואש בן אליעזר, סמנכ"ל השיווק בטמפו, "זה נכון להיכנס לקטגוריה שנמצאת בצמיחה ושהכוחות הפועלים בה נמצאים בהתהוות. המצב שונה מהכניסה הסיזיפית של אקווה נובה לשוק המים המינרליים, שם כבר היה שוק מגובש עם שחקנים חזקים".

יפאורה השיקה את שוופס קליר לפני כשלושה חודשים והצליחה להגיע לנתח מזערי של אחוזים בודדים. בן אליעזר סבור שהקושי של שוופס היה היעדר מותג מים שעליו תוכל להישען עם הכניסה לקטגוריית המים בטעמים.

שוק המים בטעמים בישראל נמצא בצמיחה והקטגוריה נחשבת לאחת הצומחות ביותר בתחום המשקאות, לצד קטגוריית התה הקר. על פי ההערכות, השוק הזה מגלגל 150 מיליון שקל בשנה.

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אקווה נובה נקי+טעמים
אני רוצה לומר שהמים הטעמים שלהם הם טעימים נפלאים עם פרי אורגני שאף חברה לא חשבה על זה זה מים שאצלי בעסק הולך פצצה, שלא נדבר על המים הנקיים שאין עליהם וממליצה בחום לכולם, כמו כן אלה המים מצויינים לרתיחה ולשתיית תינוק עד גיל שנה.
אחת בעלת עסק , תל אביב  |  06.08.08
2.
מגיע להם שיתרסקו צוחקים על הלקוח שהשישיה מלאה בעובש כן בתוך המים פטריות
ועוד בסוף עושים טובה אחרי שיחות אין ספור למרכז השרות והשארת הודעות רבות ועדיין רק אחרי קומבינה שמישהי שעובדת שם נתנה לי את הסלולרי של הטכנולוג מזון שלהם ואחרי שיחה איתו הוא אומר לי מה הבעיה נשלח לך שובר זיכוי על שישיה,,, חחחח נו מצחיק או מה? בקיצור אחרי כמה שיחות עם הטכנולוג שהקמצן לא הסכים ליותר מ2 שישיות השוות לפחות מ20 ש''ח איימתי עליו לעיתונות(מכיוון שעבדתי בידיעות) רק לאחר כמה שיחות הוא ציין ''ציטוט'':שאני מנסה לעקוץ אותם (את טמפו)ויש לקוחות שככה סוחטים מהם שוברים על כמה ש''ח בגלל זה הם נותנים רק זיכוי על המוצר עצמו בקיצור בסוף לאחר שיחה ממש לא נעימה שלחו לי שובר על שישית בירה ושישית מים גם את השובר הזה ברוב כעס זרקתי לאשפה בקיצור המים שלהם המסוננים הזבלה האלה מעלים פטריות עובש ירוקות בתוך המים גם כאשר הבקבוק סגור ואחרי ריצות ושיחות והתנערות מצידם שיחפשו מי יקנה מהם בכלל שתיה ובטח מי צריך את הזיכוי של הכמה ש''ח המסכנים שלהם לא כמו המשא ומתן נגד שיחרור המים המעופשים שלהם עם הפטריות הירוקות בקיצר שרות זבל לא מקצוענים קמצנים וצוחקים ומזלזלים על הלקוח ולכן תחשבו פעם הבאה שאתם קונים אקווה פטריות של נובה
בנימין , פרדסיה  |  26.07.08