אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הלהיטים הבאים: צוללות ושבץ־נא צילום: קתי סטנלי-אריקסון cc-by-nd

הלהיטים הבאים: צוללות ושבץ־נא

כדי להפוך את משחקי הווידיאו לתחביב לכל המשפחה חברות הגיימינג מעלות באוב משחקי לוח נשכחים

25.07.2008, 21:44 | פלאי גרייצר
המהפכה ששוק הגיימינג נמצא בעיצומה קיבלה החודש עוד ביטוי: חברת משחקי הווידיאו אלקטרוניק ארטס (EA) חשפה סדרת משחקים ל"זמן איכות משפחתי". בשיתוף פעולה עם חברת משחקי הלוח הסברו, שאימפריית הזיכיונות שלה מתפרשת מרובוטריקים ועד "סולמות ונחשים”, תשחרר השנה EA עיבודים דיגיטליים למשחקי לוח קלאסיים, ובהם מונופול, צוללות ושבץ־נא.

הצעד הזה הוא האחרון בתהליך מואץ להרחבת קהל חובבי משחקי הווידיאו. מאז ההצלחה של משחקי "סימז" אצל הקהל נשי בתחילת העשור הופיעו להיטים שפונים לכל ציבור אפשרי - ממשחקי הנגינה "גיטר הירו" שהרוויחו יותר ממיליארד דולר מקהל חובבי הרוק שלא יודעים לנגן, ועד משחקי השיפור העצמי של נינטנדו, "Brain Age”, שפונים למבוגרים ומכרו כבר 11.7 מיליון עותקים.

EA והסברו הבינו שתיהן שכשהסבא והאחות משחקים משחקי וידיאו משלהם, אז זה רק עניין של זמן עד שכולם יתיישבו יחד מול אותו מסך. במקום להתחרות, החברות משתפות פעולה כדי להעמיד את תעשיות המשחקים באותו שדה הבידור להמונים של הקולנוע והטלוויזיה.

תגיות