אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
12 משרדים רכשו את טפסי מכרז הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט צילום: ראובן שוורץ

12 משרדים רכשו את טפסי מכרז הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט

תנאי הסף להשתתפות במכרז על תקציבי ווינר וטוטו הוא תקציבי פרסום של לפחות 70 מיליון שקל במהלך השנים 2006 ו-2007

28.07.2008, 13:12 | מיטל זדה
היענות רחבה מצד משרדי הפרסום למכרז על תקציב הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט. לכלכליסט נודע 12 משרדים רכשו את טפסי המכרז: מקאן אריקסון, פוגל אוגילבי, גליקמן-נטלר-סמסונוב, גלר-נסיס, באומן-בר-ריבנאי, לפ"מ, ראובני-פרידן, יורו ת"א, JWT, זרמון גולדמן, ומשרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ויהושע TBWA המטפלים כיום בתקציב.

עם זאת, אין הכרח כי כל המשרדים שרכשו את טפסי המכרז אכן יגישו מועמדות, כאשר המועד האחרון להגשת טפסי המכרז הוא ב-18 באוגוסט.

המועצה תקיים מפגש ספקים ב-5 באוגוסט, במסגרתו יוכלו רוכשי הטפסים לשאול שאלות הנוגעות לתנאי המכרז. כפי שפורסם בכלכליסט, תנאי הסף להשתתפות במכרז הוא תקציבי פרסום של לפחות 70 מיליון שקל במהלך השנים 2006 ו-2007. כמו כן, המועצה שמעוניינת במשרדי פרסום גדולים עד בינוניים לטיפול בתקציבים, דורשת מהמשרדים במצבת הלקוחות שלהם, שני תקציבי פרסום בהיקף של 10 מיליון שקל לפחות. במועצה ציינו, כי היקף הפרסום השנתי של המותג ווינר יעמוד על 18 מיליון שקל ותקציב המותג טוטו יעמוד על 12 מיליון שקל.

המכרז יתנהל בחמישה שלבים, כשרק בשלב האחרון יתבקשו המשרדים שיעפילו אליו להציג מצגת אסטרטגית שיווקית וקריאטיבית למותג ווינר בלבד. ההצעה הכספית תידון רק בשלב האחרון ותהווה 40% מהציון הסופי.

תגיות