אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: צבי נטע רוכש את חלקו של מילצ'ן ביבואנית סוזוקי וקרייזלר צילום: אביגיל עוזי

פרסום ראשון: צבי נטע רוכש את חלקו של מילצ'ן ביבואנית סוזוקי וקרייזלר

בעקבות העסקה יחזיק נטע, המשמש מנכ"ל ויו"ר החברה, ב-100% ממניות מכשירי תנועה. לא צפויים שינויים כלשהם בפעילות החברה ובהנהלתה

28.07.2008, 15:26 | תומר הדר

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי וקרייזלר, הודיעה לפני זמן קצר כי לאחר שלוש וחצי שנות פעילות החליט המנכ"ל והיו"ר, צבי נטע (56), לרכוש את חלקה של מילצ'ן תקשורת (50%) בחברה. בעקבות העסקה יחזיק נטע ב-100% ממכשירי תנועה.

לא צפויים שינויים כלשהם בפעילות החברה ובהנהלתה בעקבות הרכישה. העסקה נחתמה בעקבות מו"מ קצר שניהל נטע עם ארנון מילצ'ן, בעל השליטה במילצ'ן תקשורת.

בשנת 2007 מסרה מכשירי תנועה 9,274 מכוניות. נתון זה מדרג אותה במקום ה-11 מבין יבואני הרכב נכון לשנה זו. שנה לפני כן מסרה החברה 5,778 מכוניות. מדובר בעלייה ניכרת של מעל 50%. עם זאת, בשנת 2005 מסרה החברה 5,798 מכוניות. בשנת 2004 כאשר מילצ'ן רכש חצי ממניות החברה עמדו המכירות על 4,871 כלי רכב.

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
זאת אומרת שעכשיו יהיה רק בעלים אחד עם תיאבןו גדול?..
שלא לומר חזירות לשמה? כמו כל יבואני הרכב מדובר בחבורת חזירים שלא יודעים שובע. מי יכול לתת סיבה אחת חוץ מחזירות לפערים במחירי הרכב בין העולם הנורמאלי לישראל? מדוע המיניוואן של קרייזלר שבארה"ב נחשב לרכב מהסוג הנחות שכמוהו מסתובבים מליונים על הכבישים כאן ונמכר(תחזיקו חזק) לצרכן ב 30,000$ לדגם המפואר ביותר, נמכר בארץ כרכב יוקרה ב 300,000 ש"ח!!!!! שזה בחישוב גס (ושוב תחזיקו חזק) מתקרב ל 90,000$. עד כמה צריך להיות חזיר???? הרי הוא קונה את הרכב ב 20,000-22,000 דולר לכל היותר, שילוח ומיסוי... נניח עוד 30,000 דולר. למה השוחטים צריכים להרוויח 140,000 ש"ח לכל רכב לפני מס??? רק ייבוא אישי ישבור אותם!!!! רק ייבוא אישי מסיבי יגרום לחזירים להוריד מחירים . קמור בע"מ, יבואנית BMW הורידה את מחיר הג'יפ ב 85,000 ש"ח לדגם הבסיסי, וכל זאת רק בגלל הייבוא האישי מארה"ב. (והם עדיין יקרים בכמאה אלף ש"ח מייבוא אישי של אותו הרכב במפרט הרבה יותר מרשים).
יפתח , סן דייגו  |  30.07.08