אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי החולים אסותא צילום: שאול גולן

יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי החולים אסותא

היקף התקציב 1.5 מיליון דולר בשנה. ההחלטה להעביר את הטיפול למשרד הפרסום יהושע TBWA נתקבלה כחלק מהיערכות הרשת לקראת פתיחת בית החולים ברמת החי"ל

28.07.2008, 14:46 | מיטל זדה
משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי חולים אסותא, בהיקף של 1.5 מיליון דולר בשנה.

ההחלטה להעביר את הטיפול במותג ממשרד הפרסום אזימוט ליהושע TBWA, נתקבלה כחלק מהיערכות הרשת לקראת פתיחת בית החולים החדש ברמת החי"ל.

דני אנגל, ראש אגף שיווק באסותא: "בעזרת משרד הפרסום החדש אנו מתכננים להשיק אסטרטגיה שתמצב את שירותי הרפואה שלנו בחזית הרפואה בארץ".

רשת אסותא מונה 5 בתי חולים (ת"א, פ"ת, חיפה, ראשל"צ וב"ש). בנוסף, לאסותא 8 שלוחות של מרפאות, מעבדות ומכונים רפואיים (בב"ש, אשקלון, אשדוד, מודיעין, רעננה ו-2 בת"א).

תגיות