אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופר פארם נכנסת לתחום המים בטעמים עם המותג לייף

סופר פארם נכנסת לתחום המים בטעמים עם המותג לייף

החברה תשווק תחת המותג הפרטי לייף כבר ממחר בקבוקי מים מינרלים 0.5 ליטר בטעם תותי יער

28.07.2008, 15:17 | גלי ברגר

סופר פארם מצטרפת לטרנד ונכנסת לתחום המים בטעמים. ל"כלכליסט" נודע כי החברה תשווק תחת המותג הפרטי לייף כבר ממחר בקבוקי מים מינרלים 0.5 ליטר בטעם תותי יער. בקרוב יהיו טעמים נוספים בקטגורייה, ויושקו גם מים בתוספת ויטמינים.

מהחברה נמסר, כי מדובר במשקה המכיל רק 0.6 קלוריות ל- 100 מ"ל (5 קלוריות לבקבוק) לעומת 15-22 קלוריות ל- 100 מ"ל של המתחרים. את המים מייצרת לייף אצל יצרן צרפתי בשם סאפי אינטנשיונל.
הבקבוק החדש הבקבוק החדש הבקבוק החדש

בתחילת השנה מסרה סופר פארם כי בכוונתה להעמיק את פעילות לייף, המוגדר כמותג פרטי בתחום הבריאות והיופי גם למזון הפונקציונאלי. עד עתה היא השיקה דגני בוקר תחת השם Wellness לפני מספר חודשים ובעתיד תשיק חטיפי בריאות.

ההשקה תיעשה במקביל ליום לייף סטייל – חגיגת הקניות השנתיים המקנה ללקוחות מועדון לייף סטייל 40%-70% הנחה על כ-500 פריטים. ברשת מצפים ל150,000 מבקרים מחר שיבצעו קניות בכ-37 מיליון שקל.

תגיות