פלאפון מכריזה על מיליון לקוחות של הדור השלישי
מנתונים שנמסרו על ידי החברה עולה, כי מתחילת השנה הצטרפו לשרותי הדור השלישי שלה כרבע מיליון מנויים. החברה מתגאה ב-40% מכלל מנויי הדור השלישי בישראל
בינואר 2006, שנה וחצי לאחר השקת שירותי הדור השלישי בפלאפון, נמנו בישראל רק כ-160 אלף מנויי דור שלישי, מתוכם כ-60 אלף מנויים בפלאפון ו-100 אלף מנויים בפרטנר.
ב-2007 התהפכה הקערה על פיה, כאשר הודיעה פלאפון ברבעון הראשון על גיוס של 100 אלף לקוחות דור שלישי, ועל הובלת הענף עם 350 אלף לקוחות דור שלישי. במהלך 2008 המשיכה פלאפון להתמקד בניסיון הובלת הדור השלישי בישראל והכריזה על מספר שיא של 250 אלף מנויים לשירות פלאפון GPS Navigator.
הצלחת החברה בתחום מתרחשת על רקע החלטתה לשדרג את רשת התקשורת שלה לרשת חדשה הפועלת בטכנולוגיה אירופאית (GSM). הרשת הנוכחית של החברה סובלת מחיסרון תחרותי, שכן אינה מאפשרת נדידה קלה של מנויים.
לקוחות פלאפון היוצאים לאירופה חייבים להחליף מכשירים כדי לנדוד, ולקוחות זרים המגיעים לישראל לא נודדים על הרשת של פלאפון. הכנסות הנדידה, שקיימות אצל מתחרי החברה, יוצרות פער בין התוצאות הכספיות של פלאפון לבין אלו של מתחריה.
בינתיים פועלת החברה לגייס עוד ועוד לקוחות דור שלישי, כדי למנוע נטישה ולהיערך ליום בו תשיק את הרשת החדשה. ההשקה צפויה לרבעון הראשון של 2009.
2 תגובות לכתיבת תגובה