אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוקץ: האייפון של שירותי הדואר

עוקץ: האייפון של שירותי הדואר

איך נהפך הגאדג'ט של אפל בגרסתו החדשה לפרנזטור של דואר ישראל ומה בכלל הקשר בין הסקסיות של האייפון לתורים של הדואר

29.07.2008, 07:40 | עידו קינן

חברת דואר ישראל, שמאז הפיכתה לחברה ממשלתית עושה עבורנו דברים נפלאים כמו לעבוד במתכונת של חצי יום כל הקיץ ולהתחיל לגבות תשלום עבור חבילות שנשלחות אלינו מחו"ל, החליטה שהיא צריכה קמפיין יקר - כזה שיצדיק את הכסף הנוסף שהיא מקבלת על החבילות וחוסכת בשעות העבודה.

 

מודעת האייפון של דואר ישראל מודעת האייפון של דואר ישראל מודעת האייפון של דואר ישראל

הוויז'ואל המרכזי של המודעות הוא גרסת דואר ישראל לאייפון, ואפילו אייפון 3G החדש. כשאפל תתבע את חברת הדואר על הפרת זכויות יוצרים, כנראה כבר לא תהיה בעיה של עודף תקציב. קשה למצוא את הקשר בין אייפון לבין דואר ישראל, אבל לא בלתי אפשרי: שניהם, למשל, מאפשרים לשלוח דואר אלקטרוני בקלות ובזול, חוץ מדואר ישראל.

מה עבר בראשם של הקופירייטרים במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב כשבחרו באייפון כאייקון לדואר, מלבד המוסכמה הפרסומאית שסקס (אייפון זה סקסי) מוכר, ושכדאי להתלבש על מותג נחשק ולהצמיד אליו את המותג שלך, בסגנון "דואר ישראל הוא האייפון של שירותי הדואר"? אולי בכל זאת יש קשר: גם כדי לקנות אייפון וגם כדי לקבל שירות בדואר צריך לעמוד המון זמן בתור.

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
דואר ישראל הוא הוכחה ניצחת לכך שהפרטה לא תמיד טובה
מאז ההפרטה השירות הלך ונעשה גרוע יותר. כעצמאי שנזקק לשירותי הדואר אני מוצא את עצמי ממתין יותר זמן בתור, ומחודש לחודש זה הולך ומחמיר. סניף שהיה קרוב למשרד שלי נסגר, ועכשיו אני צריך לכתת את רגליי לסניף מרוחק וצפוף במיוחד. הפקידים חסרי סבלנות, ולא באשמתם - כוח האדם צומצם מטעמי חיסכון, הלחץ עליהם גדל והשירות נפגע בהתאם, שלא לדבר על כמות הטעויות שהם עושים.
ציבורניק  |  03.08.08
לכל התגובות