אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
 סיסקו הובילה גיוס של 16 מיליון דולר לסטארט אפ סלנו

סיסקו הובילה גיוס של 16 מיליון דולר לסטארט אפ סלנו

סלנו הישראלית מפתחת שבבי WiFi ליישומי הפצת וידאו באיכות גבוהה ומולטימדיה בסביבה הביתית

29.07.2008, 11:37 | מאיר אורבך
חברת הסטארט-אפ מרעננה סלנו (celano) גייסה 16 מיליון דולר בסיבוב גיוס שלישי. חברת סיסקו, היצרנית הגדולה בעולם למערכות תקשורת, הובילה את הגיוס שאליו הצטרפו קרן ההשקעות Miven Venture Partners שהוקמה על ידי ויקטור טסאו ממקימי לינקסיס חטיבה בסיסקו, והמשקיעים הקודמים בחברה - פיטנגו, גריילוק ומשקיעים פרטיים.

סלנו מפתחת שבבים לשוק ה-WiFi ליישומי הפצת וידאו HD ומולטימדיה בבית. הפצת תכני וידאו, בניגוד ליישומי גלישה באינטרנט, מחייבים ביצועים מוגברים - כיסוי אחיד של שטח הבית כולו, העברת רוחב פס גבוה מספיק למספר ערוצי HD בו זמנית ואיכות שידור גבוהה. רכיבי התקשורת של סלנו משמשים ליישומים מגוונים לרבות הפצת טלוויזיה בשידור אינטרנט (IPTV) בבית על ידי מפעילי תקשורת, חיבור בין ממירים ללא צורך בכבלים, הפצת וידאו מהמחשב הביתי לכלל הטלוויזיות בבית ועוד.

בגיוסים הקודמים גייסה סלנו כ-15 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-50 עובדים בישראל ובבוסטון. מטרת גיוס הכסף היא הגדלת מערך השיווק והמכירות. ,השנתיים הקרובות הן שנות החדירה לשוק מבחינתנו"' אמר גלעד רוזן, מנכ"ל החברה. "מחזורי המכירה של המוצרים של החברה ארוכים. יש מספר שותפים וחברות שמתכננים מוצרים, וכתוצאה מזה צפויות מכירות משמעותיות ראשונות", אמר.

"צירופו של ויקטור טסאו הוא ערך אסטרטגי לחברה. יכולותיו של ויקטור בשוקי המזרח ובשוקי התקשורת הביתית הן ערך חשוב לחברה. אנחנו מצפים לקבל ממנו ייעוץ ועזרה בפתיחת דלתות", אמר רוזן.

רוזן הוסיף כי "אנו בתקופת אי וודאות במשק בישראל שמחייבת אותנו להיות מאוד יעילים ומאוד רזים". לדבריו, ההשקעה של סיסקו בסלנו איננה השקעה פיננסית, אלא השקעה אסטרטגית, "בעקבות הסנרגיה בין מוצרי החברה".

בתחום פעילותה של החברה פועלות מספר חברות ישראליות דוגמת אמימון, שהכריזה לאחרונה על קבלת תקן בינלאומי למוצריה, וחברת מטאלינק, הנמצאת בקשיים.

תגיות