אם-וויז הישראלית תביא את אמני יוניברסל לכל טלפון סלולרי
עסקה ראשונה לאם-וויז עם ספקית תוכן, בשווי של כ-3.5 מיליון דולר לשנה. החברה תפיץ רינגטונים, קליפים ותכנים של אמני יוניברסל
במסגרת ההסכם, תנהל אם-וויז הפצה של תכנים של אמנים עבור מעריצים, כגון רינגטונים, קליפים, חידוני טריוויה, תחרויות שבועיות, תצלומים והתראות הקשורים באמן. בשלב הראשון תפיץ אם-וויז תכנים הקשורים באמנים מהשורה הראשונה של אמני האולפנים כגון זמרי ההיפהופ ליל וויין, בירדמן, וההוטבויז, תחת מותג ההפצה Cash Money Mobile.
מודל ההכנסות של שתי החברות בעסקה מתבסס על חלוקת רווחים מדמי המנוי. המשתמש הסופי משלם 10 דולר למנוי, ממנו נוטלת מפעילת הסלולר כ-45%-40%, ומהסכום שנותר מקבלת יוניברסל 70% ואם-וויז 30%.
אולפני המוזיקה של יוניברסל (UMG) הם כיום האולפנים הגדולים בעולם, ומאגדים בתוכם את המותגים Decca, פיליפס,דויטשה גרמופון, גפן, מרקיורי. מערכת ההפצה תשמש את מפעילות הסלולר הגדולות בארה"ב, בהן AT&T, ספרינט-נקסטל, ווריזון, טי-מובייל ואלטל.
אם-ווייז פיתחה מערכת הכוללת מספר ערוצים להפצת התכנים, המאפשרים למשתמש הסופי לתקשר עם המערכת. מעבר לפורטל הסלולרי, ניתן לשלוח ולקבל מסרוני טקסט ותמונות. הפלטפורמה של אם-וויז מעודדת את קהל המעריצים לקחת חלק פעיל בתכנים באמצעות שיטת ניקוד, המאפשרת זכיה בפרסים כגון כרטיסים למופעים או מזכרות בחתימת האמן.
לדברי מנהלת אולפני המוזיקה של יוניברסל, סילביה רון, מרבית מהמעריצים של ליל וויין ושל אמנים דומים חיים בקהילה "סלולרית" לדבריה, שמהווה מרכיב חשוב בהכנסות שלו.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה