אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לנדוור מוחקת את המותג "דרך הקפה" ומשיקה מחדש את הקפה השחור צילום: איל פישר

לנדוור מוחקת את המותג "דרך הקפה" ומשיקה מחדש את הקפה השחור

היעד של לנדוור: להגיע לגידול של 35% במכירות הקמעונאיות ולפנות לקהל יעד צעיר שלא צורך כיום קפה שחור

29.07.2008, 15:25 | אורנה יפת

לאחר חמש שנים, מוחקת חברת הקפה לנדוור את המותג "דרך הקפה" בשל מכירות דלות וכן את הקפה הוותיק באריזות האדומות. במקומם, משיקה החברה את הקפה השחור באריזות כחולות.

שלי פדרמן, הבעלים של החברה, אמר ל"כלכליסט" כי "דרך הקפה ברח מהשם לנדוור ובדיעבד ההשקה שלו הייתה טעות".

כעת מאחדת לנדוור את כל מותגי הקפה באריזה אחת ותחת השם לנדוור. לשם כך, הורידה החברה ממדפי רשתות השיווק בחודשים האחרונים את המוצרים באריזות הכחולות, האדומות וכן את המותג דרך הקפה. "ממילא המכירות שלהם לא היו גבוהות במיוחד ולא רצינו לחכות עד שהם יימכרו ואז להשיק את המוצרים החדשים, אז העדפנו להוריד אותם מהמדף", אמר פדרמן.

האריזות החדשות של לנדוור, צילום: איל פישר האריזות החדשות של לנדוור | צילום: איל פישר האריזות החדשות של לנדוור, צילום: איל פישר

כעת יוצאת החברה במהלך של מיתוג מחדש לקפה השחור אותו ערכה בליווי עמיר לוי, יועץ שיווקי חיצוני, במסגרתו עוצבו האריזות בצבע כחול מטאלי (על ידי פיליפ בולקיה), הוחלף לוגו החברה והוספו מוצרים חדשים.

החברה השקיעה בשנים האחרונות כ-15 מיליון שקל בשיפור תשתיות המפעל ורכישת ציוד חדש וכ-2 מיליון שקל נוספים במהלך המיתוג מחדש.

כיום תופס המותג לנדוור כ-8-9% משוק הקפה השחור שנשלט על ידי עלית. היעד של לנדוור להגיע לגידול של 35% במכירות הקמעונאיות ולפנות לקהל יעד צעיר שלא צורך כיום קפה שחור.

בשנה האחרונה חתמה לנדוור הסכם עם חברת אסם-סחר להפצת מוצרי לנדוור בשוק הקמעונאי ולדברי פדרמן, בעקבות החבירה לאסם צפויות מכירות החברה בשנת 2008 להגיע ל-25 מיליון שקל בשוק הקמעונאי ול-25 מיליון שקל נוספים בשוק המוסדי. כמו כן, חתמה החברה על הסכם עם שופרסל לייצור המותג הפרטי של הרשת בתחום הקפה הטורקי.

תגיות