אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ג. יפית פונה לבני הנוער: חבורת ה-G5 ישווקו מוצרים לקהל הצעיר צילום: מאיר פרטוש

ג. יפית פונה לבני הנוער: חבורת ה-G5 ישווקו מוצרים לקהל הצעיר

קבוצת G גרופ שבבעלות הפרסומאית תקים פורמט חדש, במסגרתו 5 צעירים ימליצו על מוצרים לקהל יעד צעיר. ה"כוכבים" החדשים יופיעו בסרטוני תוכן שיווקי בני דקה וחצי ברשת, בשיתוף עם הזכיינית רשת, שגם תפנה אל התוכן של יפית בשידוריה

25.08.2008, 18:01 | מיטל זדה
משרד הפרסום ג. קיד & יאנג, בבעלות קבוצת G גרופ של הפרסומאית ג.יפית, מפתח פורמט חדש במסגרתו הוא יפנה לבני נוער בגילאים 8-18, באמצעות 5 צעירים שימליצו על מוצרים לקהל היעד הצעיר. בחברה יבחרו 5 צעירים אנונימים שימוצבו כמובילי דיעה ויככבו בסרטוני תוכן שיווקי של דקה וחצי, שיעלו באינטרנט ויותר מאוחר יקבלו הפנייה גם בערוצי הטלוויזיה.

הפורמט, שייצא לפועל בשיתוף הזכיינית "רשת", מבוסס על ז'אנר הפרסומות של ג. יפית, שממליצה על מוצרים בהם התנסתה, כאשר אותה קבוצת צעירים תיקרא G5. כאמור, החבורה תיבנה מאנונימיות מוחלטת במערך פרסום ויחסי ציבור מאסיבי, שתפעיל הקבוצה.

יפית גרינברג התייחסה למיזם ואמרה: "הפורמט הפרסומי של G Five אמנם 'נולד' מפרסומות ג. יפית, אולם הוא מייצר פניה חדשנית מסוג אחר, לקהל צעיר, אינטיליגטי ורווי מסרים. הבסיס להתאמת המסר השיווקי לקהל הוא הכרת עומק שלו ובמקרה של ילדים ובני נוער הפניה האגבית היא הנכונה ביותר".

תגיות