אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ייפרד מ-012 סמייל

בלעדי: משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ייפרד מ-012 סמייל

זאת, בשל ניגודי אינטרסים בין השירותים החדשים שתעניק פרטנר לאלו של 012 סמייל. מי שצפוי להרוויח מהפרידה הוא גלר-נסיס שצפוי לקבל את מלוא התקציב של 012

26.08.2008, 14:29 | מיטל זדה

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ייפרד בקרוב מתקציב 012 סמייל. כך נודע ל"כלכליסט". הסיבה: ניגודי אינטרסים בין השירותים החדשים שתעניק פרטנר לאלו של 012 סמייל.

שלמור אבנון-עמיחי ו-012 עובדים כבר מספר שנים יחד. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במהלך 2008 פרסמה 012 סמייל בהיקף של כ-5 מיליון דולר, ובשנת 2007 עמד התקציב על 4 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים).

כאמור, ניגוד האינטרסים התגלע בין הצדדים בעקבות כניסתה הצפויה של פרטנר לתחומי פעילות חדשים. פרטנר, שמחלקת את תקציב הפרסום שלה בין שלמור לראובני-פרידן, מהווה את אחד משני תקציבי העוגן של המשרד. הכוונה של חברת הסלולר להשיק בחודשים הקרובים שירותי אינטרנט ושירותי VOB (טלפון קווי מבוסס אינטרנט), לא מאפשר למשרד הפרסום לעבוד עם שתי החברות.

בענף הפרסום מעריכים, כי אמנם בשלמור צפויים להיפגע מאובדנו של תקציב 012 סמייל, אך עפ"י הערכות, המשרד צפוי לטפל בתמורה באופן בלעדי בשירות האינטרנט החדש של פרטנר כשיושק. בנוסף, אובדן התקציב אינו כולל בתוכו את רכש המדיה של 012. תקציב המדיה של 012 מטופל במשך שנים בחברת רכש המדיה העצמאית מיוז, שנמצא בבעלות איש העסקים אליעזר פישמן, שבעבר היה בעל מניות בקווי זהב.

תקציב הפרסום של 012 סמייל מתחלק בין שני משרדים: שלמור, המטפל בחלק הארי של התקציב, כלומר בשיחות הפנים, שיחות בינלאומיות ובאינטרנט, ואילו גלר-נסיס, שנכנס למערך הפרסומי של החברה לפני כשנתיים, מטפל במגזר העיסקי של החברה ובמותג שיחות הטלפוניה הפנים ארצית.

עתה נראה כי המרוויח העיקרי מהמהלך הנוכחי הוא גלר-נסיס, שעד כה טיפל בחלק הקטן של תקציב 012, ועם הפרידה של שלמור מ-012, נראה כי גלר יהיה הנהנה המרכזי מהתקציב כולו, שעשוי בכך להפוך לאחר הגדולים במשרד.

012 סמייל היא מיזוג של שתי חברות: 012 קווי זהב ו-015 סמייל. קווי זהב הייתה לאורך שנים מפרסמת גדולה, כאשר את הסלוגן הפרסומי של החברה, "סתם כי בא לי לדבר" הממשיך ללוות אותה גם היום, בנה עבורה משרד הפרסום ראובני-פרידן. בשנים האחרונות לוהק הפרזנטור איל קיציס לככב במסעות הפרסום של החברה, ולמרות שינויים במערך הפרסומי של החברה והמיזוג עם אינטרנט זהב, בחברה הממוזגת שומרים על הקונספט הפרסומי, יציב לאורך שנים.

 

012 סמייל אישרו את הידיעה, ומסרו כי לאור ההתפתחויות והשינויים הצפויים בשוק התקשורת הוחלט באופן הדדי לפני מספר חודשים על הפסקת העבודה המשותפת בין הצדדים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות