אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למקומות, היכון, בום!

למקומות, היכון, בום!

המודעה של אמנסטי מציגה אצטדיון אולימפי מוכר. והנה, בשינוי קל, היד עם האקדח מופנה לכיוון האצן הסיני, וכל החזון על שלום ואחווה עולמית מתנפץ לרסיסים

01.09.2008, 10:48 | חגי לוי

מודעה פרסומית חזקה באמת היא בדרך כלל כזו שלוקחת סיטואציה מוכרת מאוד, כמעט שבלונית, ומשנה בה משהו קטן - שהופך את כל התמונה על פניה.

המודעה של אמנסטי המודעה של אמנסטי המודעה של אמנסטי

בעולם עמוס גירויים ויזואליים, העיניים שלנו מחפשות קיצורי דרך בכל דבר שאנחנו רואים: אנו רואים חלק מתמונה, והמוח כבר משלים את החסר על פי זכרונות העבר וידע מצטבר. זה כוחו של לוגו טוב: סימן פשוט אמור להציף מערך שלם של אמוציות ותחושות לגבי המותג.

המודעה של אמנסטי שלפנינו עלתה בתחילת החודש, במהלך האולימפיאדה. העולם כולו הוצף בתמונות מתוך האצטדיון האולימפי. והנה, בשינוי קל, היד עם האקדח מופנה לכיוון האצן הסיני, וכל החזון על שלום ואחווה עולמית מתנפץ לרסיסים. "סין מחזיקה בשיא העולם בהוצאות להורג", נכתב במודעה, שקוראת להחרים את התופעה ואת המדינות שעומדות מאחוריה.

קריאייטיב מבריק באמת אינו זקוק ליותר מדי הסברים. בלי עבודות פוטושוב מורכבת וללא זוויות צילום מתחכמות - רעיון טוב יכול להעביר מסר חד יותר מכל הפקה גרנדיוזית.

המותג: אמנסטי. המדינה: הונגריה. המשרד: DDB

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות