אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיגל שחמון מקימה מיזם פרסום צרכני חדש צילום: מאיר פרטוש

סיגל שחמון מקימה מיזם פרסום צרכני חדש

ג. יפית, מאחורייך: "שווה עם סיגל שחמון" יהיה פורמט פרסומי בטלוויזיה ובעיתונות. סקר מיוחד מצא אותה אמינה כממליצה על מוצרים בקרב 70% מהנשאלים. ג. יפית: "לא הולכת לשום מקום"

28.08.2008, 09:38 | רון גרנות

הדוגמנית ומנחת תוכנית הבוקר של רשת, סיגל שחמון, הודיעה אתמול (ד') על הקמת מיזם עסקי חדש להמלצות צרכניות, בדומה לזה של ג. יפית. גם מיזם זה יוצג כפורמט פרסומי בטלוויזיה ובעיתונות ושמו יהיה "שווה עם סיגל שחמון". על ניהול המיזם חתומות תמי חזני ושרונה לוי בשיתוף חברת ההפקות תפנית הפקות.

הראשונה שכבר הרימה את הכפפה ושכרה את שירותיה של שחמון היא חברת ניופאן. שחמון תשמש פרזנטורית בקמפיין, שיעלה באמצעות אדלר-חומסקי בסוף השבוע בערוצים 2 ו-10 ויכלול גם מודעות בעיתונות.

מתברר כי שחמון, שהתחילה את דרכה בעולם הפרסום כדוגמנית והמשיכה כמנחת תוכניות טלוויזיה, זוכה לאהדה בציבור.

מכון גיאוקרטוגרפיה בחן בקרב 500 בתי אב את המודעות לדמותה של שחמון. 70% מהנשאלים תופסים אותה כדמות אמינה להמלצה על מוצרים. 43% הביעו נכונות לרכוש מוצרים שהומלצו על ידה.

עם זאת, ניתן למצוא גם גורמים בענף הפרסום המביעים ספק באשר ליכולתה של שחמון לרשת את מקומה של ג. יפית. לדברי הפרסומאי אילון זרמון ממשרד זרמון גולדמן: "העסק של ג. יפית הוא בעל ותק ומוניטין רב. קשה להתחרות בה כיוון שהיא באה מתוך הביזנס עצמו. לא מדובר כאן בסתם פנים יפות אלא באשת מקצוע. בשלב זה אין לג. יפית מה לדאוג".

גם גרינברג עצמה לא מתרגשת מההשוואות ומהניסיונות של קולגות צעירות לרשת את מקומה. "כל הזמן מנסים לקום לי מתחרים. למה לא להמציא את עצמך מחדש? היורשת היחידה שלי היא מאיה ישעיהו. כולם יכולים להירגע - אני לא הולכת לשום מקום"

תגיות