אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנורה הטמיעה קישור עם מערכות הייעוץ הפנסיוני בבנקים בחצי מיליון שקל צילום: צביקה טישלר

מנורה הטמיעה קישור עם מערכות הייעוץ הפנסיוני בבנקים בחצי מיליון שקל

הקישור מאפשר למנורה מבטחים לקבל ולשלוח מידע לכספות הווירטואליות של הבנקים המוכרים את המוצרים הפנסיוניים, בהתאם להמלצות ועדת בכר

28.08.2008, 14:28 | איתן כהן

חברת הביטוח מנורה מבטחים הטמיעה קישור בין מערכות הייעוץ הפנסיוני בבנקים למערכת המידע שלה בהתאם להמלצות ועדת בכר. על פי המלצות אלו, נאלצות חברות הביטוח להתאים עצמן לעבודה מול הבנקים במסגרת תהליך הייעוץ הפנסיוני. חברות הביטוח מחויבות להעביר ליועץ הפנסיוני את כל המידע אודות חסכונות הלקוח על מנת שיוכל לייעץ לו לגבי החסכונות שלו.

אתמול הרווח הנקי של מנורה מבטחים צנח ב-89% בחציון הראשון של 2008 רשמה החברה רווח של 28 מיליון שקל לעומת רווח של 230 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד איתן כהןלכתבה המלאה
הטמעת הקישור ,שנעשה באמצעות פתרון ה-iBOLT של חברת מג'יק תעשיות תוכנה, מאפשר למנורה לקבל ולשלוח מידע לכספות הווירטואליות של הבנקים המוכרים את המוצרים הפנסיוניים. מנורה גם תוכל לבצע ,על פי דרישה, סדרת פעולות עסקיות מורכבות על הנתונים, שיאפשרו לה קבלת פתרון מדויק לצרכיה. על פי ההערכות עלות הפרוייקט נאמדת בלמעלה מחצי מיליון שקל.

החלטת מנורה להתבסס בפרויקט זה על תשתית של iBOLT, התקבלה בעקבות הטמעת מספר פרויקטים מוצלחים קודמים. בין הפרויקטים: תהליכי קישוריות וניהול תהליכים עסקיים בתחום הפקת הפוליסות, קישור לסוכני הביטוח, המרות ועדכונים ומערכת הלוואות.

לדברי יהודה גרוסמן, מנהל אגף מערכות מידע ומשנה למנכ"ל מנורה מבטחים, "ההחלטה על הטמעת פלטפורמת iBOLT של מג'יק כבסיס לפתרון קישוריות בין מערכות הבנקים למערכת המידע שלנו, התקבלה לאחר שבחנו מספר כלים ומערכות בשוק. הפתרון של מג'יק הנו המתאים לצרכינו מכיוון שהוא מאפשר הקמה מהירה, תחזוקה פשוטה, רמת גמישות גבוהה ועלותו משתלמת".

תגיות