אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: אדלר-חומסקי קיבל את תקציב הפרסום של באג צילום: מיכאל קרמר

פרסום ראשון: אדלר-חומסקי קיבל את תקציב הפרסום של באג

היקף הפרסום הכולל את חנות הדיוטי פרי מוערך בכ-2.5 מיליון דולר. המשרד מטפל ב-10 השנים האחרונות בתקציב של סקאל

31.08.2008, 16:12 | מיטל זדה
אדלר-חומסקי קיבל את תקציב הפרסום של חברת באג, בהיקף של 2.5 מיליון דולר, כך נודע ל"כלכליסט".

התקציב יכלול את חנות הדיוטי פרי, בה זכתה החברה רק לאחרונה במסגרת מכרז שהתקיים.

אדלר-חומסקי מטפל בתקציב הפרסום של קבוצת סקאל, במשך כ-10 שנים. לפני כשבוע, עם פרסום המגעים בין המשרד לבין החברה, אמרה דוברת סקאל ל"כלכליסט" כי הקבוצה רואה בטיפול בשתי החברות ניגוד עניינים, ובימים אלו קבוצת סקאל בוחנת את המשך דרכה עם המשרד. בסקאל סירבו להתייחס לעתיד התקציב.

על פניו, לא קיים ניגוד אינטרסים בין שתי החברות, שכן, יציאתה של סקאל מהדיוטי פרי בעצם מפסיקה את פעילות חנויות החשמל שלה. בבאג, לעומת זאת, מתמקדים בתחום החשמל בלבד. עם זאת, בין באג לסקאל קיים סכסוך שנובע מהמכרז על חנות האלקטרוניקה בדיוטי פרי, שבו זכתה באג.

בבאג אישרו את הידיעה.

תגיות