אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיקרוסופט רוכשת את אתר השוואת המחירים גרינפילד צילום: אי פי איי

מיקרוסופט רוכשת את אתר השוואת המחירים גרינפילד

ענקית התוכנה מנסה לשפר את שירותי החיפוש בשוק האירופי. תשלם 486 מיליון דולר. נתח השוק של מיקרוסופט בתחום אתרי השוואות המחירים הוא 1.8% לעומת 79.1% של גוגל

31.08.2008, 19:23 | סוכנויות הידיעות

מיקרוסופט קרובה להשלמת רכישת גרינפילד און ליין והחברה-בת שלה צ'או דוט קום - אתרים להשוואת מחירים ולביקורת מוצרים. באמצעות צעד זה מקווה מיקרוסופט לשפר את שירותי החיפוש שהיא מציעה בשוק האירופי ולהקשות על גוגל. גרינפילד הסכימה היום (א') להצעת הרכש של מיקרוסופט בגובה 486 מיליון דולר, אחרי שמוקדם יותר כבר נתנה החברה, שגורפת את רוב רווחיה מסקרים מקוונים, תשובה חיובית להצעת רכש של חברת האחזקות הפרטית קוואנדריינג'ל גרופ, שעמדה על 15.5 דולר למניה.

בשבוע שעבר הודיעה גרינפילד כי ההסכם עם קוואנדריינג'ל מבוטל, וכאמור נתנה תשובה חיובית למיקרוסופט, שהצעתה שווה 17.5 דולר למניה. מיקרוסופט תשלם רק קצת יותר מפי שלושה מהכנסותיה של גרינפילד בשנה שעברה, שהסתכמו ב-153 מיליון דולר.

אתר השוואת המחירים גרינפילד, צילום מסך: www.greenfield.com אתר השוואת המחירים גרינפילד | צילום מסך: www.greenfield.com אתר השוואת המחירים גרינפילד, צילום מסך: www.greenfield.com

 

לכשתושלם, תהיה העסקה הרכישה הגדולה ביותר של מיקרוסופט, מאז ביטלה את הצעתה לרכוש את יאהו, המחזיקה בבעלות על אתר הקניות קלקו. העסקה הנוכחית באה אחרי השקת שירות ה-CASHBACK של מיקרוסופט בארצות הברית, שבמסגרתו החברה משתתפת עם הלקוחות בעלות העמלה ברכישות מקוונות.

 

האנליסטים אינם מתלהבים מהמהלך האחרון של מיקרוסופט, ומציינים שפוטנציאל החיפוש שלה באירופה אינו משמעותי. לפי נתוני קומסקור, נתח השוק של מיקרוסופט בתחום זה ביולי עמד על 1.8% לעומת 79.1% של גוגל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות